|
Title |
Creator |
Date |
|
285.
|
Οι γνώσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με όψεις του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Αγραφιώτη, Αναστασία
|
2014 |
|
286.
|
Οι στάσεις και συμπεριφορές των γονέων για την ανάπτυξη του γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Μελεσανάκη, Χρυσή
|
2014 |
|
287.
|
Ενίσχυση κοινωνικής επάρκειας παιδιών προσχολικής ηλικίας με βάση τα παραμύθια
|
Συμεωνίδου, Ελισάβετ Σ
|
2013 |
|
288.
|
Η επίδραση του προγράμματος ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης "COGENT" στην ανάπτυξη της αναγνωστικής δεξιότητας ελληνόφωνων παιδιών της Α΄τάξης δημοτικού που βρίσκονται σε κίνδυνο να εκδηλώσουν αναγνωστικές δυσκολίες
|
Αντωνιάδου, Δέσποινα
|
2013 |
|
289.
|
Η κατανόηση της έννοιας του θανάτου και οι μεταθανάτιες πεποιθήσεις παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας : ο ρόλος των οικογενειακών πεποιθήσεων
|
Κιοστεράκη, Μαρία Ο
|
2013 |
|
290.
|
Λειτουργία της πυρηνικής οικογένειας σε κρίση και αναπαραστάσεις των παιδιών στο παιχνίδι με το κουκλόσπιτο : μελέτη περίπτωσης με βάση την οικο-συστημική θεωρία και μεθοδολογία
|
Δεληγιάννη, Κωνσταντίνα Γ
|
2013 |
|
291.
|
Η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της ιστορίας - χρονικές έννοιες - σε παιδιά προσχολικής ηλικίας : η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Κνωσού
|
Ψαλτάκη, Ευγενία
|
2012-12-19 |
|
292.
|
Έλεγχος εγκυρότητας : τεστ δεκτικού λεξιλογίου
|
Μαρινάκη, Ευαγγελία
|
2012 |
|
293.
|
Η επεξεργασία της παιδικής λογοτεχνίας στο νηπιαγωγείο
|
Αντωνάτου, Σπυριδούλα
|
2012 |
|
294.
|
Μελέτη των κατ' οίκον εργασιών από την οπτική των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων
|
Μουσουράκη, Σοφία Ε
|
2012 |
|