|
Title |
Creator |
Date |
|
92.
|
Τα χαρακτηριστικά του διευθυντή και η επιρροή τους στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος στο εκπαιδευτικό προσωπικό, σύμφωνα με τις απόψεις των ωρομίσθιων και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιφέρειας Κρήτης, κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19
|
Κατσάρα, Κυριακή
|
2022-10-04 |
|
93.
|
Ο ρόλος της διδακτικής ενίσχυσης των μορφολογικών δεξιοτήτων των παιδιών Β΄ Δημοτικού στη μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφίας
|
Δαγαλάκη, Δήμητρα
|
2022-09-29 |
|
94.
|
Οι αντιλήψεις γονέων μαθητών / τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τυπικής ανάπτυξης απέναντι στη συνεκπαίδευση μαθητών / τριών με και χωρίς αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
|
Χισκάκη, Γεωργία
|
2022-09-29 |
|
95.
|
Η ενσωμάτωση των τεχνών στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών : μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Β’ Δημοτικού
|
Κολοβέρου, Ιωάννα
|
2022-09-28 |
|
96.
|
Πολιτισμική ευαισθητοποίηση μαθητών νηπιαγωγείου με τη χρήση ΤΕΠ : η περίπτωση της εφαρμογής Facebook Messenger
|
Βαγγελά, Καλλιόπη
|
2022-09-24 |
|
97.
|
Εμπόδια χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο, μέσα από την προοπτική των νηπιαγωγών
|
Χατζημαρινάκη, Αργυρώ
|
2022-09-22 |
|
98.
|
Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης στην ανάγνωση για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών : μετά-ανάλυση
|
Χουρδάκη, Ειρήνη
|
2022-09-22 |
|
99.
|
Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας
|
Σισμανίδης, Δημήτριος
|
2022-09-22 |
|
100.
|
Η παιδαγωγική των πολυγραμματισμών κι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία
|
Γεωργουλάκη, Άννα
|
2022-09-22 |
|
101.
|
Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για τον κύκλο του νερού με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών και της Ρομποτικής για παιδιά προσχολική ηλικίας
|
Κωνιού, Αντωνία
|
2022-09-19 |
|