Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 2 από 86

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000423700
Τίτλος Η επίδραση της επαγγελματικής ικανότητας των εκπαιδευτικών στις απόψεις τους για την επιμόρφωση / Κουφάκη Μαρία.
Άλλος τίτλος The influence of teachers' professional competence on their views on training
Συγγραφέας Κουφάκη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Οικονομίδης Βασίλης
Μέλος κριτικής επιτροπής Αργυροπούλου Ελευθερία
Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών ερευνάται συστηματικά τις τελευταίες δεκαετίες στο διεθνή αλλά και στον ελληνικό χώρο. Πολλές μελέτες έχουν γίνει οι οποίες επιχειρούν να προσδιορίσουν από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει πώς η επαγγελματική ικανοποίηση που λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί από το επάγγελμά τους επηρεάζει τις απόψεις τους για επιμόρφωση. Η έρευνα διεξήχθη το σχολικό έτος 2017-2018 στο Νομό Ρεθύμνου και πήραν μέρος σε αυτήν 110 εκπαιδευτικοί. Με τη χρήση ερωτηματολογίων που συγκεντρώθηκαν από δείγμα δασκάλων αλλά και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, συλλέχθηκαν στοιχεία σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ικανοποίηση που λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί από τη δουλειά τους και κατά πόσο επιδρά η επαγγελματική ικανοποίησή τους στην επιμόρφωση που θα επιθυμούσαν να λάβουν αλλά και στην άποψή τους για αυτήν. Από τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων προκύπτει ότι ανεξάρτητα από την εργασιακή ικανοποίηση που αισθάνονται, οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να επιμορφώνονται. Προτιμούν οι επιμορφωτές τους να είναι κυρίως άλλοι επιστήμονες (ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι) αλλά και Πανεπιστημιακοί Καθηγητές ενώ επιθυμούν να επιμορφώνονται και από συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς. Επιθυμούν πολύ η επιμόρφωσή τους να γίνεται πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά και εντός του σχολικού τους ωραρίου. Επίσης επιθυμούν να επιμορφώνονται και σε άλλους χώρους όπως για παράδειγμα στο Πανεπιστήμιο. Ακόμη επιθυμούν πολύ να επιμορφωθούν για να αποκτήσουν νέες γνώσεις αλλά και να μπορέσουν να χειριστούν καλύτερα δύσκολες καταστάσεις που βιώνουν καθημερινά στην τάξη τους. Επομένως η εργασιακή ικανοποίηση που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί, δεν επηρεάζει την ανάγκη τους για επιμόρφωση.
Φυσική περιγραφή 101 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Job satisfaction
Teachers
Training
Εκπαιδευτικοί
Επαγγελματική ικανοποίηση
Επιμόρφωση
Ημερομηνία έκδοσης 2019-06-21
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/8/c/1/metadata-dlib-1562832340-891280-12756.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 2

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2019-12-21