Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 35 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000457957
Τίτλος Απόψεις εκπαιδευτικών για τον ρόλο του Μέντορα και του Ενδοσχολικού Συντονιστή στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
Άλλος τίτλος Teachers' opinions on the role of the Mentor and the Subject Coordinator in the Greek educational system
Συγγραφέας Κουφουγεωργίου, Βικτωρία
Σύμβουλος διατριβής Αργυροπούλου Ελευθερία
Περίληψη Η διπλωματική μου εργασία πραγματεύεται την εισαγωγή του Ν. 4823/2021 με την εισαγωγή του θεσμού του μέντορα και του ενδοσχολικού συντονιστή στην εκπαίδευση. Σε κάθε σχολική μονάδα υπάρχει ένας μέντορας, ο οποίος επιλέγεται από τον διευθυντή και έχει υπό την εποπτεία του τους νεότερους επαγγελματικά εκπαιδευτικούς, δηλαδή όσους έχουν μέχρι 5 έτη προϋπηρεσία. Ο ενδοσχολικός συντονιστής, ο οποίος επιλέγεται εξίσου από τον διευθυντή, έχει ως αρμοδιότητά του τη συγκρότηση ομάδων εργασίας. Στις συναντήσεις αυτές με τα υπόλοιπα μέλη του σχολείου, συζητούνται θέματα που αφορούν τη σχολική μονάδα και ανταλλάσσονται απόψεις. Η εισαγωγή του Ν. 4823/2021 αποτελεί μια πραγματική εκπαιδευτική καινοτομία. Θεώρησα ότι οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το υπό εξέταση ζήτημα θα είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Κατά πόσο είναι θετικοί ή αρνητικοί οι εκπαιδευτικοί απέναντι στο θεσμό του μέντορα και του συντονιστή, καθώς και ποιες είναι οι προσδοκίες τους από την εφαρμογή του Ν. 4823/2021 στα σχολεία. Σχεδίασα λοιπόν μία ποιοτική έρευνα και μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων προσπάθησα να εκμαιεύσω τις πραγματικές απόψεις των εκπαιδευτικών για το θέμα. Το δείγμα μου αποτέλεσαν 15 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας από Δωδεκάνησα (1), Εύβοια (1), Πιερία (1), Ρέθυμνο (10), Χανιά (2). Τα συμπεράσματα της έρευνας συγκλίνουν με την βιβλιογραφική αναδίφηση που πραγματοποιήθηκε. Τονίζεται η σημασία του mentoring-coaching και τα οφέλη του για τους νέους εκπαιδευτικούς. Ακόμη, διαφαίνεται η ανησυχία και ο φόβος των νέων εκπαιδευτικών για πιθανή σύνδεση του Ν.4823/2021 με την αξιολόγηση.
Φυσική περιγραφή 61 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Evaluation
Mentor
Subject Coordinator
Work meetings
Αξιολόγηση
Ενδοσχολικός συντονιστής
Μέντορας
Συναντήσεις εργασίας
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/4/8/a/metadata-dlib-1691486313-583884-31039.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 364

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3