Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 40 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000459586
Τίτλος Η συμβολή των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Διαλυμάτων στην Α’ Λυκείου : μια διδακτική παρέμβαση
Άλλος τίτλος The contribution of ICT in the teaching of Solutions in the 1st class of senior High School : a teaching intervention
Συγγραφέας Δημητρίου, Σεβαστή
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αμπαρτζάκη Μαρία
Παπαδάκης Σταμάτης
Περίληψη Η παρούσα εργασία είναι μια έρευνα σκοπιμότητας (feasibility research) και αποτελεί μια διδακτική παρέμβαση στη διδασκαλία του κεφαλαίου «Διαλύματα» της ενότητας «περιεκτικότητες – συγκέντρωση – αραίωση – ανάμειξη διαλυμάτων» στη Χημεία της Α’ Λυκείου μέσα στο πλαίσιο της θεωρίας του εποικοδομητισμού και της ομαδοσυνεργατικής μάθησης. Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης της χρήσης προσομοιώσεων στην κατανόηση των παραπάνω εννοιών. Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Α’ Λυκείου στο Ηράκλειο Κρήτης την περίοδο Απριλίου – Μαΐου 2023. Από τους εκατό (100) μαθητές από κεντρικό Λύκειο της πόλης του Ηρακλείου που συμμετείχαν στην έρευνα, πενήντα (50) μαθητές αποτέλεσαν την πειραματική ομάδα ενώ οι άλλοι πενήντα (50) την ομάδα ελέγχου. Η παρέμβαση περιελάμβανε ένα αρχικό ερωτηματολόγιο για τον έλεγχο του βαθμού κατανόησης εννοιών που είχαν διδαχθεί παλαιότερα και της σύνδεσής τους με τα μελετώμενα φαινόμενα, διαλέξεις από τη διδάσκουσα για εξάλειψη παρανοήσεων, πειραματικές δραστηριότητες με χρήση των προσομοιώσεων του Phetcolorado και Photodentro από την πειραματική ομάδα, πειραματικές δραστηριότητες στο φυσικό εργαστήριο από την ομάδα ελέγχου καθώς και ένα τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για τη διερεύνηση της επίτευξης των στόχων. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η χρήση προσομοιώσεων βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις των μαθητών της πειραματικής ομάδας σε σχέση με αυτές της ομάδας ελέγχου της οποίας η βελτίωση ήταν πολύ μικρότερη.
Φυσική περιγραφή 66 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Constructive learning
Cooperative learning
Dilution-condensation-mixing of solutions
ICT
Natural Sciences
Simulation
Solutions
Αραίωση- συμπύκνωση- ανάμειξη διαλυμάτων
Διαλύματα
Εποικοδομητική μάθηση
Ομαδοσυνεργατική μάθηση
Προσομοίωση
ΤΠΕ
Φυσικές Επιστήμες
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/6/2/c/metadata-dlib-1697699785-922089-10103.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 311

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1