Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 37 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000460277
Τίτλος Η εκμάθηση κρητικών παραδοσιακών χορών, με τη χρήση αφηγηματικών ιστοριών σε ηλικίες 4 έως 6 ετών
Άλλος τίτλος Learning Cretan traditional dances, using narrative stories in ages 4 to 6
Συγγραφέας Κρυοβρυσανάκη, Αθηνά
Σύμβουλος διατριβής Τρούλη Καλλιόπη
Μέλος κριτικής επιτροπής Φουντουλάκης Ανδρέας
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Περίληψη Η εκπόνηση της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των Μεταπτυχιακών μου Σπουδών στο Πρόγραμμα με τίτλο «Τέχνη και Εκπαίδευση». Σκοπός της εργασίας που φέρει τον τίτλο «Η εκμάθηση παραδοσιακών χορών με τη χρήση αφηγηματικών ιστοριών σε ηλικίες 4-6 ετών» είναι ο σχεδιασμός ,η υλοποίηση και η τελική αποτίμηση ενός διαφορετικού προγράμματος διδασκαλίας των κρητικών παραδοσιακών χορών. Την πειραματική ομάδα όπου πραγματοποιήθηκε η παρέμβαση , αποτελούσαν 13 μαθητές ηλικίας 4-6 ετών στη σχολή χορού όπου διδάσκω εγώ η ίδια . Την ομάδα ελέγχου όπου εφαρμόστηκε η κατευθυνόμενη – δασκαλοκεντρική μέθοδος αποτελούσαν 12 παιδιά ίδιας ηλικίας 4-6 ετών όπου διδάχθηκαν τους χορούς από τον δάσκαλο τους στο Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου. Εγώ, ως το υποκείμενο που πραγματοποιεί την έρευνα, στηρίχθηκα στον προτεινόμενο τρόπο διδασκαλίας μέσα από αφηγηματικές ιστορίες με δημιουργικό τρόπο μάθησης. Στην αντίστοιχη ομάδα ελέγχου ανέλαβε ο δάσκαλος χορού της σχολής καταγράφοντας τις δικές του διδακτικές παρεμβάσεις και τον αναστοχασμό του, μέσα από τον κυρίαρχο δασκαλοκεντρικό τρόπο . Πριν το ερευνητικό πρόγραμμα έγινε εφαρμογή ενός τεστ μέτρησης κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών και των δύο ομάδων και η συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου κατά τη διάρκεια του προγράμματος που έδινε απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν στην αρχή. Η καταγραφή και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων έγινε με την εφαρμογή της συμμετοχικής παρατήρησης μέσα από τήρηση ημερολογίου από τον κάθε δάσκαλο που έκανε τη διδασκαλία, και η συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους δύο χοροδιδασκάλους με τη λήξη του προγράμματος για τους στόχους που επιτεύχθηκαν. Τα αποτελέσματα και των δύο ομάδων έδειξαν διαφορές συγκριτικά μεταξύ των δύο ομάδων και αποδεικνύουν κατά πόσο ένας διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας σε αυτές τις ηλικίες μπορεί να ωφελήσει ολόπλευρα ένα παιδί, αποτελώντας και ένα νέο τρόπο προσέγγισης της διδασκαλίας από τον χοροδιδάσκαλο και όσους ασχολούνται με το αντικείμενο εκμάθησης χορών.
Φυσική περιγραφή 201 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Art
Creativity
Cretan dance
Education
Greek traditional dance
Psychomotor
Story telling
Αφήγηση
Δημιουργικότητα
Εκπαίδευση
Ελληνικός παραδοσιακός χορός
Κρητικός χορός
Τέχνη
Ψυχοκινητικότητα
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/a/9/metadata-dlib-1699514738-743876-8696.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 340

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3