Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 65 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452097
Τίτλος Οι αντιλήψεις γονέων μαθητών / τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τυπικής ανάπτυξης απέναντι στη συνεκπαίδευση μαθητών / τριών με και χωρίς αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
Άλλος τίτλος The perceptions of parents of students of primary education with typical development towards the inclusive education of students with and without disabilities or special educational needs in general school
Συγγραφέας Χισκάκη, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Κυπριωτάκη Μαρία
Περίληψη Σύμφωνα με τις νέες νομοθεσίες τα παιδιά με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τείνουν να σταματήσουν να «κατηγοριοποιούνται» και να φοιτούν σε ειδικά σχολεία, η τακτική που υιοθετείται στην Ειδική Αγωγή είναι η ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία και η συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τις τελευταίες δεκαετίες οι συζητήσεις και οι προβληματισμοί των ερευνητών έχουν επικεντρωθεί στις αντιλήψεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων παιδιών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απέναντι στο θεσμό της συνεκπαίδευσης. Οι αντιλήψεις και στάσεις των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης έχουν ερευνηθεί σε μικρότερο βαθμό. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης που φοιτούν σε νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο σχετικά με την συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Στην έρευνα συμμετείχαν 127 γονείς παιδιών τυπικής ανάπτυξης που φοιτούν στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο του Νομού Ηρακλείου. Η έρευνα διεξήχθη με ερωτηματολόγιο το οποίο δομήθηκε σε δυο ενότητες, η πρώτη ενότητα αφορά τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων και η δεύτερη ενότητα αποτελείται από δυο κλίμακες Likert πέντε βαθμίδων α) την κλίμακα των Stoiber, Gettinger, & Goetz (1998), My thinking about inclusion - Η σκέψη μου για την συνεκπαίδευση (MTAI ) β) Και την κλίμακα που δημιουργήθηκε από τους Μπεζεβέγκης, Καλαντζή & Ζώνιου – Σιδερή (1995). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι γονείς παιδιών τυπικής ανάπτυξης είχαν συνολικά θετική στάση απέναντι στην εφαρμογή της συνεκπαίδευσης και θα επιδίωκαν οποιαδήποτε αλληλεπίδραση με παιδιά με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Ενώ σε σχέση με τα δημογραφικά στοιχεία δεν σημειώθηκαν διαφορές στην αντίληψη των γονέων ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο ή τον τόπο κατοικίας.
Φυσική περιγραφή 82 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Children with disabilities and/or special educational needs
Inclusive Education
Parents of children with typical development
Special Education
Γονείς παιδιών τυπικής ανάπτυξης
Ειδική Αγωγή
Παιδιά με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Συνεκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2022-09-29
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/8/b/1/metadata-dlib-1668071415-656534-11226.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 310

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1