Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 67 από 325
|
Κωδικός Πόρου |
000453856 |
Τίτλος |
Η χρήση του Kahoot! για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική εκπαίδευση |
Άλλος τίτλος |
The use of Kahoot! in preschool mathematics education |
Συγγραφέας
|
Ξεζωνάκη, Αικατερίνη
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Παπαδάκης Σταμάτιος
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Ζαράνης Νικόλαος
|
Περίληψη |
Τη σημερινή εποχή η τεχνολογία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στην εκπαίδευση, έχοντας ως στόχο την βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας, την προώθηση της αυτονομίας και την ενίσχυση των κινήτρων των εκπαιδευόμενων. Αρκετοί εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν σε σταθερή βάση τις έξυπνες φορητές συσκευές και τις εφαρμογές τους στην διδασκαλία τους, ως μία εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης σε σύγκριση με τις παραδοσιακές δραστηριότητες. Ειδικότερα στην προσχολική εκπαίδευση, οι νηπιαγωγοί αναζητούν τεχνολογικά μέσα, τα οποία συνδυάζουν την μάθηση με το παιχνίδι, στοιχείο το οποίο είναι απαραίτητο για την εκπαίδευση των μαθητών/τριών σε αυτή την ηλικία. Για τον σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί αρκετά συστήματα, τα οποία όταν τοποθετηθούν με τα κατάλληλα τεχνολογικά μέσα στην εκπαίδευση, επιφέρουν πολλά θετικά μαθησιακά αποτελέσματα. Τα τελευταία χρόνια, ένα τεχνολογικό προϊόν, το οποίο έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές στην εκπαίδευση για την ενίσχυση των κινήτρων, την προώθηση της απόλαυσης και του ευγενούς ανταγωνισμού των μαθητών είναι η παιχνιδοποίηση, η οποία αξιοποιεί τα στοιχεία και τους μηχανισμούς των παιχνιδιών και εφαρμόζεται μέσω των έξυπνων φορητών συσκευών και των εφαρμογών τους. Μια από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές παιχνιδοποίησης είναι το Kahoot!. Πρόκειται για μία εκπαιδευτική εφαρμογή, η οποία βασίζεται στο παιχνίδι και απευθύνεται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Έχει παρατηρηθεί ότι όταν το Kahoot! εφαρμόζεται στις σχολικές αίθουσες μπορεί να βελτιώσει την μάθηση ακόμη και αφηρημένων εννοιών από τον τομέα των μαθηματικών, καθώς δεσμεύει την προσοχή και το ενδιαφέρον των εκπαιδευόμενων, ενισχύοντας τα μαθησιακά τους αποτελέσματα. Παρόλο που το Kahoot! υπάρχει και αξιοποιείται από την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και μία δεκαετία, η αξιοποίησή του στις αίθουσες των νηπιαγωγείων για την διδασκαλία των μαθηματικών έχει ελάχιστα διερευνηθεί. Επομένως, στην παρούσα εργασία επιδιώκουμε να καλύψουμε αυτό το ερευνητικό κενό και να διαλευκάνουμε εάν και κατά πόσο η παιχνιδοποίηση μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην μαθηματική εκπαίδευση των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
|
Φυσική περιγραφή |
[152] σ. : εικ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Gamification |
|
ICT |
|
Mathematics |
|
Preschool education |
|
Εφαρμογές |
|
Κινητή Μάθηση |
|
Μαθηματικά |
|
Παιχνιδοποίηση |
|
Προσχολική Εκπαίδευση |
|
Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση (ΡΜΕ) |
|
Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) |
Ημερομηνία έκδοσης |
2023 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/c/4/f/metadata-dlib-1676279085-627639-20159.tkl
|
Εμφανίσεις |
540 |