Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 77 από 300

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000450254
Τίτλος Διδακτικές προσεγγίσεις των φυσικών επιστημών στην ειδική αγωγή με τη βοήθεια της κινητής μάθησης : διδακτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Didactic approaches of physics science in special education with the help of mobile learning : didactic intervention in preschool education
Συγγραφέας Κούρου, Κωνσταντίνα
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Παπαδάκης Σταμάτης
Περίληψη Η προσχολική εκπαίδευση θεωρείται ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του παιδιού. Πρόσφατες έρευνες υποστηρίζουν ότι ο ρόλος του νηπιαγωγείου στην πρόοδο των παιδιών είναι πολύ σημαντικός, καθώς αυτή η ηλικία είναι ευαίσθητη για τη μελλοντική ακαδημαϊκή και κοινωνική τους ζωή. Η χρήση της κινητής μάθησης αναγνωρίζεται ως εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών και να υποστηρίξει συγκεκριμένες περιοχές, σύμφωνα με την εκπαιδευτική προοπτική. Στην παρούσα έρευνα θα γίνει προσπάθεια διερεύνησης της συμβολής της κινητής μάθησης, στη διδασκαλία ενός θέματος των φυσικών επιστημών, σε μαθητή προσχολικής ηλικίας, που αντιμετωπίζει ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί αν η αξιοποίηση της κινητής μάθησης επιφέρει θετικές επιδράσεις στο γνωστικό τομέα και στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή. Αρχικά, γίνεται μία σύντομη αναφορά στα σημαντικότερα μοντέλα διδασκαλίας των φυσικών επιστημών, δίνοντας έμφαση στο μοντέλο της εποικοδόμησης, που θεωρείται αποτελεσματικότερο. Έπειτα, αποσαφηνίζονται οι όροι που σχετίζονται με τον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα, καθώς και ο θεσμός της παράλληλης στήριξης. Στη συνέχεια, γίνεται ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας σχετικά με την αξιοποίηση κινητών συσκευών και στις επιδράσεις που επιφέρουν σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο στην κοινωνικο-συναισθηματική τους ανάπτυξη, όσο και στα μαθησιακά αποτελέσματα. Τέλος, περιγράφεται η μεθοδολογία και η πορεία της εκπαιδευτικής παρέμβασης, που υλοποιήθηκε, με γνώμονα την ιδέα της συμπερίληψης, με τη χρήση της εφαρμογής ScratchJr σε ταμπλέτα και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα.
Φυσική περιγραφή 93 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Inclusion
Mobile learning
Parallel support
Physics education
Preschool education
ScratchJr
Special education
Ειδική αγωγή
Κινητή μάθηση
Παράλληλη στήριξη
Προσχολική εκπαίδευση
Συμπερίληψη
Φυσικές επιστήμες
Ημερομηνία έκδοσης 2022-07-27
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/6/5/f/metadata-dlib-1659337581-245325-19424.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 427

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 21