Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 94 από 300

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452602
Τίτλος Απόψεις γονέων μαθητών Δημοτικού σχολείου για τη χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από τα παιδιά τους
Συγγραφέας Μαζαράκη, Ειρήνη
Σύμβουλος διατριβής Γιαβρίμης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Το διαδίκτυο έχει ανοίξει νέους ορίζοντες γνώσης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στη ζωή των παιδιών αλλά και των ενηλίκων. Μέσω αυτού, τα παιδιά μπορούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να ενδυναμώσουν τις γνώσεις και τη δημιουργικότητά τους. Ωστόσο, η διαδικτυακή ενασχόληση των παιδιών συχνά συνοδεύεται από κινδύνους και συγκρούσεις με τους γονείς. Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι ότι το παιδί κάνει χρήση της τεχνολογίας, αλλά ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τη χρήση της. Η αντίληψη αυτή επηρεάζεται και διαμορφώνεται άμεσα απότη χρήση που κάνουν οι γονείς οι οποίοι λειτουργούν ως ισχυρό και πολλές φορές άθελα τους λάθος πρότυπο, αφού αναλώνονται άσκοπα στη χρήση της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αφαιρώντας πολύτιμο και ποιοτικό χρόνο από την οικογένεια τους. Είναι σχεδόν αδύνατον να περιμένουμε από ένα παιδί να περιορίσει τις ώρες που περνάει μπροστά από μία οθόνη, όταν οι ίδιοι οι γονείς είναι θα λέγαμε εθισμένοι με την τεχνολογία.Οι γονείς αρκετά συχνά μιλάνε στο τηλέφωνο, γράφουνε μηνύματα, τσεκάρουν τα e-mail τους με το που θα μπούνε στο σπίτι, έχουν πάντα τον υπολογιστή ανοιχτόκαι σε αρκετές περιπτώσεις η τεχνολογία μπορεί να γίνει εμπόδιο στην επικοινωνία γονέα παιδιού.Έρευνα επί του θέματος διαπίστωσε ότι όταν οι γονείς χρησιμοποιούσαν τα τηλέφωνά τους, ήταν λιγότερο προσεκτικοί με τα παιδιά τους (Kildare & Middlemiss, 2017; Kushlev & Dunn, 2019). Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρούμε ότι η χρήση της τεχνολογίας από τους ίδιους τους γονείς καθώς και το μοντέλο γονικής διαμεσολάβησης που εφαρμόζουν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ψηφιακή ανατροφήτων παιδιών τους. Πολύ συχνά τα παιδιά αμφισβητούν τους γονικούς κανόνες σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, όταν οι ίδιοι οι γονείς δεν «πράττουν αυτό που κηρύττουν». Αυτό οδηγεί σε έλλειψη ελέγχου και όταν οι γονείς χάνουν τον έλεγχο, αυτό είναι μια πιθανή πηγή σύγκρουσης με τα παιδιά τους (Kildare&Middlemiss, 2017). Έρευνες δείχνουν ότιη στάση που κρατά η οικογένεια απέναντι στην τεχνολογία στο σπίτι, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζει τη σχέση του παιδιού με την τεχνολογία. Ο τρόπος που χειρίζονται την τεχνολογία οι γονείς, ο τύπος γονικής διαμεσολάβησης που εφαρμόζουν και το πολιτισμικό κεφάλαιο κάθε οικογένειας έχει αντίκτυπο στη χρήση- κατάχρηση που κάνουν τα παιδιά.
Φυσική περιγραφή 156 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Conflict
Cultural capital
Family
Internet use
Internet use-abuse
Parental mediation
Role model
Γονική διαμεσολάβηση
Οικογένεια
Πολιτισμικό κεφάλαιο
Πρότυπο
Συγκρούσεις
Χρήση του διαδικτύου
Χρήση- κατάχρηση του διαδικτύου
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/a/7/metadata-dlib-1670233083-890489-26762.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 195

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4