Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 96 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000451899
Τίτλος Ενσωμάτωση «μουσικών δραστηριοτήτων αισθητικής διδασκαλίας» στις διδακτικές διαδικασίες του νηπιαγωγείου
Άλλος τίτλος Intagration of "musical activities of aesthetic teaching" in the teaching processes of kindergarten
Συγγραφέας Καραμούζη, Άννα Στυλιανή
Σύμβουλος διατριβής Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά Μαρίνα
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τους τρόπους που μπορούν να καταπολεμηθούν τρία προβληματικά φαινόμενα του εκπαιδευτικού συστήματος για την προσχολική ηλικία. Αυτά είναι ο ακραίος συμπεριφορισμός, η μονομερής νοησιαρχία και η μονοτροπικότητα της επικοινωνίας. Προτείνεται η δημιουργικότητα, η ολιστικότητα και η πολυτροπικότητα, σαν λύση αυτών των φαινομένων κατά την ενσωμάτωση των τεχνών και συγκεκριμένα, με μια σχετικά καινούρια προσέγγιση που ονομάζεται αισθητική διδασκαλία. Η αισθητική διδασκαλία είναι μια διδακτική προσέγγιση κατά την οποία οι τέχνες διαχέονται στις διδακτικές διαδικασίες, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουν την αισθητική προσέγγιση κάθε διδασκόμενου θέματος (Pike, 2004 ˙ Sotiropoulou-Zormpala, 2012a ˙ Granger, 2006). Η μουσική, ως μια από τις τέχνες, επιλέγεται με σκοπό να διερευνηθεί πώς επηρεάζεται η δημιουργικότητα, η ποικιλία των ειδών εμπλοκής και η ποικιλία των τρόπων επικοινωνίας των παιδιών προσχολικής ηλικίας κατά την προσέγγιση των διδασκόμενων θεμάτων όταν ενσωματώνονται σε αυτά «μουσικές δραστηριότητες αισθητικής διδασκαλίας». Για τις ανάγκες της έρευνας, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν 23 «μουσικές δραστηριότητες αισθητικής διδασκαλίας» σε ένα από τα τμήματα του 2/θέσιου Νηπιαγωγείου Σταυρωμένου στο Ρέθυμνο. Το δείγμα ήταν 14 παιδιά προσχολικής ηλικίας και η ερευνήτρια είναι η νηπιαγωγός της τάξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδωσαν απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, επαληθεύοντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε. Συγκεκριμένα έδειξαν ότι κατά την ενσωμάτωση «μουσικών δραστηριοτήτων αισθητικής διδασκαλίας», οι μαθητές επηρεάζονται δημιουργικά, πολύπλευρα και πολυτροπικά.
Φυσική περιγραφή 263 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Aesthetic teaching
Art integration
Creativity
Holism
Multimodality
Music
Preschool education
Αισθητική διδασκαλία
Δημιουργικότητα
Ενσωμάτωση τεχνών
Μουσική
Ολιστικότητα
Πολυτροπικότητα
Προσχολική εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/4/5/9/metadata-dlib-1667297811-411004-3838.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 343

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 26