Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 22 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000457470
Τίτλος Η διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση μαθητών/τριών με ή χωρίς αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Α/ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο και της αυτο-αποτελεσματικότητάς τους
Άλλος τίτλος The investigation of the attitudes of secondary general and special education teachers towards the Inclusive Education of students with or without disabilities and/or special educational needs (SEN) in the general school and their self-efficacy
Συγγραφέας Ζαμπετάκη, Αθανασία
Σύμβουλος διατριβής Κυπριωτάκη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Κορνηλάκη Αικατερίνη
Μανωλίτσης Γεώργιος
Περίληψη Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, ως φιλοσοφία, στοχεύει στην ισότιμη χωρίς διακρίσεις εκπαίδευση όλων των παιδιών σε ένα φιλόξενο σχολείο. Στο συμπεριληπτικό σχολείο η διαφορετικότητα είναι ευπρόσδεκτη και αποτελεί την αφορμή για την επιτυχία εκπαιδευτικών και μα- θητών/τριών. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση αγωνίζεται να καταρρίψει όλα εκείνα τα εμπόδια, τα οποία δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών και αναστέλλουν την πρόοδο των μαθητών/τριών. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση βρίσκεται πλέον στη βασική ατζέντα της εκπαιδευτικής πολιτικής σε διεθνές επίπεδο, όμως, τα σύνθετα σύγχρονα εκπαιδευτικά προ- βλήματα καθιστούν την εφαρμογή της δύσκολο εγχείρημα. Ωστόσο, η θετική στάση των εκ- παιδευτικών απέναντι στην εκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών στη γενική τάξη και υψηλή αίσθηση αποτελεσματικότητάς τους στην εφαρμογή ποικίλων εκπαιδευτικών στρατηγικών, αποτελούν συνιστώσες υπέρ της επιτυχούς εφαρμογής της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης. Στόχος της παρούσας ποσοτικής συγχρονικής περιγραφικής συσχετιστικής μελέτης είναι η διερεύνηση αυτών των στάσεων και του βαθμού διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας 115 εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας, και του κατά πόσο αυτές οι έννοιες επηρεάζονται από διάφορους δημογραφικούς παράγοντες. Ακόμα, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση της ύπαρξης συσχέτισης στάσεων και αποτελεσματικότητας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι θετικά διακείμενοι/ες απέναντι στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και διακατέχονται από ικανοποιητικά επίπεδα διδακτικής αποτελεσματικότητας. Οι δημογραφικοί παράγοντες, τρέχων εκπαιδευτικός ρόλος και έτη προϋπηρεσίας, δεν βρέθηκε να επηρεάζουν σημαντικά τις μεταβλητές. Σημαντική βρέθηκε να είναι η επίδραση του φύλου στη γενική κλίμακα των στάσεων, καθώς και τη συναισθηματική και συμπεριφορική υποκλίμακα υπέρ των γυναικών. Σημαντική, επίσης, βρέθηκε να είναι η επίδραση της παρακολούθησης σεμιναρίου στην ΕΑΕ στη διαμόρφωση της γενικής διδακτικής αποτελεσματικότητας και της αποτελεσματικότητας ως προς τις εκπαιδευτικές στρατηγικές. Τέλος, δεν βρέθηκε να υπάρχει σημαντική συσχέτιση μεταξύ στάσεων και διδακτικής αποτελεσματικότητας.
Φυσική περιγραφή 142 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Attitudes
Inclusive education
Secondary education
Special educational needs
Teaching self-efficacy
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Διδακτική αυτο-αποτελεσματικότητα
Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Στάσεις
Συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-06-29
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/a/3/metadata-dlib-1690189566-521225-18574.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 425

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 12