ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): error parsing attribute name in Entity, line: 92
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): attributes construct error in Entity, line: 92
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): Couldn't find end of Start Tag search_coll line 92 in Entity, line: 92
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): expected '>' in Entity, line: 92
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): Opening and ending tag mismatch: raw line 52 and search_coll in Entity, line: 92
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): error parsing attribute name in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): attributes construct error in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): Couldn't find end of Start Tag search_coll line 93 in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): expected '>' in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): Opening and ending tag mismatch: session line 2 and search_coll in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [2] DOMDocument::loadXML(): Extra content at the end of the document in Entity, line: 93
Fatal error on line 173 in file /home/dlib-portal/lib/php-handlers/neo_session.php

ERROR [8] Only variable references should be returned by reference
Fatal error on line 508 in file /home/dlib-portal/php/keystone_tools.phpi

E-Locus - Ιδρυματικό Καταθετήριο Πανεπιστημίου Κρήτης - Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : =""

Τρέχουσα Εγγραφή: 5 από 301

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464383
Τίτλος Η διδακτική ενίσχυση των γνώσεων παιδιών Β’ δημοτικού για την ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων με ταμπλέτες οθόνης αφής και ο ρόλος της σε δεξιότητες μορφολογικής επίγνωσης και γραμματισμού / του Πέτρου Σαββαΐδη.
Άλλος τίτλος The educational enhancement of second grade students' knowledge for proper spelling of morphemes using touchscreen tablets and its role in morphological awareness and literacy skills
Συγγραφέας Σαββαΐδης, Πέτρος
Σύμβουλος διατριβής Γρηγοράκης Ιωάννης
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Μανωλίτσης Γεώργιος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν η εξέταση της επίδρασης ψηφιακών διδακτικών παρεμβάσεων με τη χρήση ταμπλετών οθόνης αφής στην ενίσχυση των γνώσεων των μαθητών για την ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων σε σχέση με την ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμού (ευρύτερη ικανότητα ορθογραφημένης γραφής, ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων, αναγνωστική κατανόηση) και μορφολογικής επίγνωσης. Για τις ανάγκες της έρευνας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μία οιονεί πειραματική έρευνα κατά το σχολικό έτος 2022-23. Στην έρευνα συμμετείχαν 56 μαθητές Β΄ δημοτικού οι οποίοι φοιτούσαν σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια του Ηρακλείου και της Αθήνας και διαχωρίστηκαν στην πειραματική ομάδα (Ν=30) και την ομάδα ελέγχου (Ν=26). Πριν και μετά την παρέμβαση στους μαθητές των δύο ομάδων χορηγήθηκαν δοκιμασίες για τη μέτρηση των δεξιοτήτων ορθογραφίας, ορθογραφημένης γραφής μορφημάτων, αναγνωστικής κατανόησης και μορφολογικής επίγνωσης. Οι ψηφιακές διδακτικές δραστηριότητες στην πειραματική ομάδα πραγματοποιήθηκαν με την αξιοποίηση της ψηφιακής εφαρμογής Wordwall και επικεντρώθηκαν στη διδασκαλία για την ορθογραφημένη γραφή ονοματικών/ρηματικών κλιτικών επιθημάτων, παραγωγικών επιθημάτων και θεματικών μορφημάτων μέσα από επεξεργασία κλιτών, παράγωγων και σύνθετων λέξεων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές της πειραματικής ομάδας είχαν σημαντικό υψηλότερο βαθμό βελτίωσης μετά την παρέμβαση στην ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων και στη μορφολογική επίγνωση από ότι οι μαθητές της ομάδας ελέγχου. Επίσης, οι μαθητές της πειραματικής ομάδας σημείωσαν σημαντικά υψηλότερες επιδόσεις μετά την παρέμβαση στην ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων και στη μορφολογική επίγνωση από ότι οι μαθητές της ομάδας ελέγχου. Αντίθετα, οι δύο ομάδες δεν διέφεραν στατιστικά σημαντικά στην ορθογραφία και την αναγνωστική κατανόηση. Τα δεδομένα αυτά μπορεί να έχουν σημαντικές διδακτικές προεκτάσεις για την ενίσχυση των δεξιοτήτων ορθογραφημένης γραφής των μαθητών.
Φυσική περιγραφή 146 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Intervention
Morpheme spelling
Morphological awareness
Morphological processing
Reading comprehension
Spelling
Touchscreen tablets
Αναγνωστική κατανόηση
Μορφολογική επίγνωση
Μορφολογική επεξεργασία
Ορθογραφία
Ορθογραφημένη γραφή μορφημάτων
Παρέμβαση
Ταμπλέτες οθόνης αφής
Ημερομηνία έκδοσης 2024-01-29
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/1/b/metadata-dlib-1714042767-449758-27243.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 2

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0