Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 87 από 297

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454289
Τίτλος Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων : απόψεις εκπαιδευτικών
Άλλος τίτλος The use of digital tools in the teaching of literature courses : teachers' views
Συγγραφέας Χατζημαρινάκη, Σοφία
Σύμβουλος διατριβής Μανωλίτσης Γιώργος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Η έρευνα που διεξάγεται στην παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών, σχετικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, με τους παράγοντες που επιδρούν στην αξιοποίηση τους, την παιδαγωγική αξία τους, τις προτάσεις που θα συμβάλλουν σε αποτελεσματικότερη αξιοποίηση τους καθώς και τις απόψεις των εκπαιδευτικών συνεχή κατάρτιση στις ΤΠΕ και στα ψηφιακά εργαλεία και μετά το πέρας της παρακολούθησης της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου. Επιπλέον θα γίνει συσχέτιση των ανεξάρτητων μεταβλητών (δημογραφικά στοιχεία συμμετεχόντων) με τις εξαρτημένες μεταβλητές (βαθμός και τρόπος χρήσης των ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων κτλ.). Για τις ανάγκες διεκπεραίωσης της συγκεκριμένης έρευνας σχεδιάστηκε ποσοτική έρευνα. Το δείγμα της έρευνας είναι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας. Το δείγμα επιλέχθηκε με δειγματοληψία χιονοστιβάδας. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χορήγηση ερωτηματολογίου ατομικής συμπλήρωσης που περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μια ερώτηση ανοιχτού τύπου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι γυναίκες, ηλικίας 41 έως 50 ετών, υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση και κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Σύμφωνα με την έρευνα αναδείχθηκε ότι το ψηφιακό εργαλείο που χρησιμοποιούν συχνότερα οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, είναι τα λογισμικά παρουσίασης ενώ προέκυψε ότι χρησιμοποιούν περισσότερο τα ψηφιακά εργαλεία, ως μέσο παρουσίασης του μαθήματος ή/και της εργασίας των μαθητών. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι ο παράγοντας που επηρεάζει περισσότερο τη χρήση ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, είναι η ύπαρξη επαρκούς τεχνολογικού εξοπλισμού, ότι η χρήση ψηφιακών εργαλείων βοήθησαν τον εκπαιδευτικό να οργανώσει το μάθημα με πιο αποτελεσματικό τρόπο και τέλος ότι ο τρόπος που θα συμβάλλει περισσότερο στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, είναι η δημιουργία σύγχρονων εκπαιδευτικών λογισμικών.
Φυσική περιγραφή 109 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Digital tools
ICT
Literature courses
Secondary education
Teachers
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί
ΤΠΕ
Φιλολογικά μαθήματα
Ψηφιακά εργαλεία
Ημερομηνία έκδοσης 2022-01-26
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/d/5/metadata-dlib-1678702103-509743-3551.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 319

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 19