Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 10 από 233

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000451784
Τίτλος Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας
Άλλος τίτλος Entry of Artificial Intelligence into physics sciences teaching in schools : attitudes and perceptions of teachers in secondary education
Συγγραφέας Σισμανίδης, Δημήτριος
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Παπαδάκης Σταμάτης
Περίληψη Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της φυσικής στα σχολεία είναι ένας αχαρτογράφητος ακόμα τομέας για τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Η αποτελεσματική χρήση των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Η έρευνα μας έδειξε πως οι καθηγητές φυσικής φαίνεται να έχουν θετική στάση απέναντι στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλίας του μαθήματος. Ωστόσο υπάρχουν σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν όπως η έλλειψη τεχνογνωσίας και του κατάλληλου εξοπλισμού. Επιπλέον ζητήματα ασφαλείας και προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως και ο αποκλεισμός των ψηφιακά αναλφάβητων μαθητών από τη διδασκαλία, θεωρούνται από τους σημαντικότερους κινδύνους κατά τη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης. Για την αποτελεσματικότερη ενσωμάτωση των συστημάτων αυτών στη διδασκαλία οι εκπαιδευτικοί προτείνουν την επιμόρφωση τους, την παροχή κατάλληλου εξοπλισμού στα σχολεία αλλά και την ενημέρωση των μαθητών για την ορθή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Φυσική περιγραφή 92 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Artificial intelligence
Education
Physics
Teachers
Teaching
Διδασκαλία
Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί
Τεχνητής νοημοσύνης
Φυσική
Ημερομηνία έκδοσης 2022-09-22
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/5/f/5/metadata-dlib-1666607078-574066-25982.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 8

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0