Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 2 από 233

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452550
Τίτλος Ο ρόλος της διεύθυνσης στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : απόψεις εκπαιδευτικών
Άλλος τίτλος The role of the leadership in inclusion of foreign students in primary school : teachers' opinions
Συγγραφέας Δημάτη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Ελευθεράκης Θεόδωρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αργυροπούλου Ελευθερία
Οικονομίδης Βασίλης
Περίληψη Η εκπαίδευση αποτελείται από ένα μωσαϊκό εθνοτήτων και πολιτισμών, το οποίο χαρακτηρίζει και την ίδια την ελληνική κοινωνία. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση στοχεύει στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο, με γνώμονα τον σεβασμό και την κοινωνική δικαιοσύνη. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τη δημοκρατική εκπαίδευση και τη συμπερίληψη, δηλαδή την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών στη μαθησιακή διαδικασία. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί μια μέθοδο, η οποία ενεργοποιεί τα κίνητρα των μειονεκτούντων μαθητών/τριών, ώστε να συμμετέχουν αποτελεσματικά στη μάθηση. Έτσι, ενισχύεται η σχολική αποτελεσματικότητα και περιορίζεται η σχολική αποτυχία και η μαθητική διαρροή. Η σχολική ηγεσία διαδραματίζει ένα κυρίαρχο ρόλο στην υποδοχή και ένταξη των αλλοδαπών μαθητών/τριών, διαμορφώνοντας τις κατάλληλες συνθήκες. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμβολή της διεύθυνσης των δημοτικών σχολείων της χώρας στην κατεύθυνση αυτή. Μέσα από τη μελέτη βασικός στόχος είναι η εμβάθυνση στις τεχνικές που ακολουθούν οι διευθυντές/τριες των δημοτικών σχολείων, ώστε να διαμορφώσουν ένα κλίμα δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης. Ένας δεύτερος στόχος είναι η διερεύνηση των στρατηγικών που υιοθετούν για την ομαλή ένταξη των αλλοδαπών μαθητών/τριών στη σχολική κοινότητα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε δημοτικά σχολεία και συμμετείχαν συνολικά 96 εκπαιδευτικοί.
Φυσική περιγραφή 102 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Differential education
Foreign students
Inclusion
Intercultural education
School efficiency
School leadership
Social justice
Ένταξη
Αλλοδαποί μαθητές
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Κοινωνική δικαιοσύνη
Συμπερίληψη
Σχολική αποτελεσματικότητα
Σχολική ηγεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2022-10-31
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/d/2/e/metadata-dlib-1669975582-127081-26061.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 15

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4