Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 4 από 233

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452160
Τίτλος Επιμόρφωση εκπαιδευτικών : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την εποχή του covid-19
Άλλος τίτλος Teacher training : Primary school teachers' views on the covid-19 implementation of distance education in the era of covid-19
Συγγραφέας Γαρεφαλάκη, Ειρήνη
Σύμβουλος διατριβής Οικονομίδης Βασίλης
Μέλος κριτικής επιτροπής Αργυροπούλου Ελευθερία
Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και κατανόησης των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την τηλεκπαίδευση και την πεποίθηση τους για το κατά πόσο υπήρξαν έτοιμοι να εφαρμόσουν και να θέσουν σε πράξη τα χαρακτηριστικά της τηλεκπαίδευσης. Η προσπάθεια αυτή μας δίνει το έναυσμα να αναρωτηθούμε και να προσδιορίσουμε την αναγκαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την τηλεκπαίδευση, ενώ, ταυτόχρονα να εντοπίσουμε τις δυσκολίες, που συνάντησαν οι εκπαιδευτικοί κατά την περίοδο διεξαγωγής της τηλεκπαίδευσης. Η πανδημία και όλες οι συνέπειες, που επέφερε, αποτέλεσαν μια ευκαιρία, για να αναλογιστεί κανείς τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες του εκπαιδευτικού συστήματος εν γένει, με αποτέλεσμα να τίθεται το ζήτημα μιας ολικής αναμόρφωσης., ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί με τρόπο καίριο στις μαθησιακές και εκπαιδευτικές υποχρεώσεις του. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου η εκπαίδευση ήταν αδύνατον να πραγματοποιηθεί υπό κανονικές συνθήκες, υιοθετήθηκε η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης, η οποία αν και αποτελεί ένα λειτουργικό μέσο διδασκαλίας, εντούτοις, σε πολλές περιπτώσεις αποτέλεσε τροχοπέδη για τους εκπαιδευτικούς δημιουργώντας ένα χάσμα μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, καθώς σημειώθηκε μια σειρά από περιορισμούς σε επίπεδο διδασκαλίας, αλλά, και σε επίπεδο αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών, αφού οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν πλήρως προετοιμασμένοι και καταρτισμένοι για την αντιμετώπιση τέτοιων συνθηκών. Μέσα στις έκρυθμες αυτές συνθήκες επισημαίνεται και εντείνεται η σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ώστε να αφομοιώσουν όλες τις δυνατότητες της τηλεκπαίδευσης. Μέσα από την εργασία αυτή παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο της θεματικής αυτής και γίνεται μια προσπάθεια αποσαφήνισης βασικών όρων και εννοιών. Εν συνεχεία, η εργασία εξελίσσεται παραθέτοντας την μεθοδολογία, που ακολουθήθηκε, για την πραγματοποίηση έρευνας και τη συλλογή στατιστικών δεδομένων όσον αφορά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση, για την ετοιμότητα, που είχαν ή που δεν είχαν, καθώς και για τα εμπόδια, που συνάντησαν. Η έρευνα διευρύνεται έχοντας ως ερωτηθέντες τους εκπαιδευτικούς της κατηγορίας ΠΕ70 και τα δεδομένα συλλέγονται με τη μορφή ποσοτικής έρευνας και την χρήση του ερωτηματολογίου, προκειμένου να υπάρξουν σαφή και ακριβή αποτελέσματα αναφορικά με την θεματική, που αναλύεται και παρουσιάζεται στα πλαίσια της παρούσας εργασίας.
Φυσική περιγραφή 96 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Pandemic
Primary Education Teachers
Teacher Training
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Επιμόρφωση
Πανδημία
Τηλεκπαίδευση, Πανδημία, Επιμόρφωση, Επιμόρφωση
Ημερομηνία έκδοσης 2022-10-21
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/8/4/metadata-dlib-1668414867-466639-12726.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 22

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-10-21