Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 119 από 301

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000451878
Τίτλος Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά την ένταξη των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση εν καιρώ πανδημίας
Συγγραφέας Σπανουδάκη, Κυριακή
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να μελετηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι προοπτικές χρήσης των Τ.Π.Ε. των τελευταίων δεκαετιών γενικότερα αλλά και στην “covid εποχή”. Έτσι, μέσω του θεωρητικού αλλά και του ερευνητικού μέρους, διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην Κρήτη. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας, παρουσιάζεται το θεωρητικό κομμάτι του θέματος που αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο πραγματεύεται μια εισαγωγή και αποσαφήνιση των όρων που αφορούν τις Νέες Τεχνολογίες και την Εκπαίδευση. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη αναδρομή όσον αφορά την εισαγωγή των Τ.Π.Ε. στα σχολεία της Ελλάδας και παράλληλα περιγράφεται μια αναφορά σχετικά με τα εκπαιδευτικά πλεονεκτήματα με την ενσωμάτωσή τους στον τομέα της εκπαίδευσης. Επίσης παρουσιάζονται ενδεικτικά και λογισμικά ξενόγλωσσα και ελληνικά που αφορούν την διδακτική της Γλώσσας και των Μαθηματικών στην προσχολική κυρίως ηλικία.. Στο τρίτο κεφάλαιο κομβικό σημείο είναι η αναφορά στην πανδημία του κορονοϊού καθώς χαρακτηρίστηκε και ως μια «επείγουσα διαδικτυακή διδασκαλία» , μια εντελώς νέα εκπαιδευτική κατάσταση όπου αυτή η νέα συνθήκη αποτελεί μία νέα προσπάθεια που συντελεί σε μια πρόσκαιρη λύση πρόσβασης στην εκπαίδευση. Στο τέταρτο μέρος της εργασίας κατατίθενται έρευνες από την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία που αφορούν τις ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έπειτα οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη. Η έρευνα ξεκίνησε τον χειμώνα του 2022 και απαντήθηκαν 94 ερωτηματολόγια από εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2-22. Στα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας καταγράφεται η θετική στάση των εκπαιδευτικών ως προς στις νέες τεχνολογίες και η αποδοχή πολλών οφελών σχετικά με την εποικοδομητική διδασκαλία, κυρίως εν μέσω πανδημίας. Τέλος επισημαίνονται οι παράγοντες που ενισχύουν την ενσωμάτωση των ΤΠΕ με αποτελεσματικό τρόπο, με βασικό σκοπό την εξυπηρέτηση για μια σωστή αντιμετώπιση από την μεριά των εκπαιδευτικών.
Φυσική περιγραφή [87] σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Covid εποχή
Απόψεις
Ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία
Εκπαιδευτικοί
Ενσωμάτωση Τ.Π.Ε.
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Λογισμικά
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Στάσεις
Σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/3/e/d/metadata-dlib-1667209645-579270-9334.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 218

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1