Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Στραταριδάκη"  Και Συγγραφέας="Άννα"

Τρέχουσα Εγγραφή: 147 από 300

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000447689
Τίτλος Η διαχείριση της εθνοπολιτισμικής ετερότητας στο Γυμνάσιο : οι απόψεις των φιλολόγων του νομού Φθιώτιδας
Άλλος τίτλος The management of ethnocultural diversity : the views of the philologists of the prefecture of Fthiotida
Συγγραφέας Καραδήμα, Ασημίνα
Σύμβουλος διατριβής Κοντογιάννη Διονυσία
Περίληψη Η πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Η ισότητα, ο σεβασμός και παροχή ευκαιριών αποτελούν πρωταρχικά στοιχεία της παιδείας τα οποία, ωστόσο, έχουν διαβρωθεί εξαιτίας των αλλαγών της σύγχρονης κοινωνίας. Οι μετακινήσεις πληθυσμών και η παρουσία μεταναστών στην χώρα μας ανέδειξε το μεγάλο κενό που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα. Το σχολείο και το εκπαιδευτικό προσωπικό φάνηκαν ανέτοιμα μπροστά σε αυτά τα νέα δεδομένα. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί καλούνται, ακόμη και σήμερα, να διαχειριστούν αυτές τις αλλαγές ούτως ώστε να παρέχουν σε όλους τους μαθητές τα κατάλληλα εφόδια για να εξελιχθούν. Ο επαναπροσδιορισμός της εκπαιδευτικής πολιτικής οδηγεί σε ανταπόκριση σε οποιαδήποτε ανάγκη θα εμφανιστεί μέσα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα η στροφή προς την διαπολιτισμική εκπαίδευση δίνει λύση σε πολλά προβλήματα και οδηγεί σε ουσιαστικότερη μάθηση. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί προσπάθεια ανάδειξης της ικανότητας των σύγχρονων Φιλολόγων να ανταποκριθούν κατάλληλα μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, διερευνάται η ύπαρξη διαπολιτισμικής επιμόρφωσης, οι στάσεις των καθηγητών πάνω σε θέματα σχετικά με την διαφορετικότητα καθώς και αν οι μέθοδοι που εφαρμόζονται εξυπηρετούν πέρα από τους γηγενείς και την διδασκαλία των μαθητών από διαφορετικούς πολιτισμούς. Για την ανάδειξη των παραπάνω, πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου. Τα πορίσματα της έρευνας ανέδειξαν την σπουδαιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που σχετίζονται με την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση αφού η συμμετοχή των καθηγητών σε αυτά επέφερε καλύτερες επιδόσεις. Το παραπάνω επέτεινε την ανάγκη για αλλαγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας και προσαρμογής της στα νέα δεδομένα και ανέδειξε τις ελλείψεις των εκπαιδευτικών πάνω στο συγκεκριμένο πεδίο. Τέλος, για καλύτερη ανάλυση των θέσεων, οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου εξέτασαν απόψεις γύρω από την σχεδίαση ενός μαθήματος, το εκπαιδευτικό υλικό, τις σχέσεις με την ετερότητα και την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών.
Φυσική περιγραφή 142 σ. : πίν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Intercultural education
Multicultural classroom
Teachers' readiness
Teachers' skills
Teachers' sufficiency
Training
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Επάρκεια εκπαιδευτικών
Επιμόρφωση
Ετοιμότητα εκπαιδευτικών
Ικανότητα εκπαιδευτικών
Πολυπολιτισμική τάξη
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/3/1/7/metadata-dlib-1650355607-564412-15572.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 676

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2