Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 32 από 299

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461370
Τίτλος Αντιλήψεις αυτο-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής και ενσωμάτωσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ)
Άλλος τίτλος Self-efficacy perceptions of general and special education teachers and inclusion of students with disabilities and/or special educational needs (SEN)
Συγγραφέας Στεργιοπούλου, Γεωργία Δ.
Σύμβουλος διατριβής Κυπριωτάκη Μαρία
Περίληψη Σκοπός της παρούσας συσχετιστικής μελέτης είναι να διερευνήσει τη σχέση ανάμεσα στις αντιλήψεις της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε γενικά και ειδικά σχολεία καθώς και τις αντιλήψεις τους όσον αφορά την ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ). Ειδικότερα, αναλύεται η έννοια της αυτοαποτελεσματικότητας και της ενσωμάτωσης. Διερευνάται ο ενδεχόμενος διαμεσολαβητικός ρόλος της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση των μαθητών με ΕΕΑ και η διαφοροποίηση τους με βάση δημογραφικές μεταβλητές. Έρευνες καταδεικνύουν τη σπουδαιότητα της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, καθώς τα υψηλά ποσοστά αυτοαποτελεσματικότητας τους συνδέονται συνήθως με τα μαθησιακά επιτεύγματα των μαθητών τους και την καλύτερη προσαρμογή τους στη σχολική τάξη. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, από όλη τη χώρα. Οι συμμετέχοντες/ουσες συμπλήρωσαν ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς που περιλάμβανε την Κλίμακα ATTAS-mm (Attitudes Towards Teaching All Students) (Gregory & Noto 2012), την Κλίμακα Διδακτικής Αυτοαποτελεσματικότητας (Teachers’ Sense of Efficacy Scale-TSES) (Tschannen-Moran & Hoy, 2001) καθώς και ερωτήσεις που αφορούσαν δημογραφικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της μελέτης ανέδειξαν την ότι δεν υπάρχει συνάφεια ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στις στάσεις τους προς την ενσωμάτωση των μαθητών με ΕΕΑ ή/και αναπηρία. Βρέθηκαν ωστόσο στατιστικά σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα στην αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών και στην ηλικία τους, στις ώρες που εργάζονται μηνιαία με άτομα με αναπηρία, στην εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία και στη βαθμίδα στην οποία διδάσκουν.
Φυσική περιγραφή 122 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Inclusion of pupils with disabilities and/or special educational needs (SEN)
Primary School Teachers
Self-efficacy
Αυτοαποτελεσματικότητα
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ)
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/5/f/6/metadata-dlib-1702969898-767929-16859.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 267

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4