|
Title |
Creator |
Date |
|
251.
|
Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις και διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης στο πλαίσιο του αθλήματος της κολύμβησης στην προοπτική της πλαισιοθετημένης θεωρίας : Μελέτη περιπτώσεων εφήβων αθλητών και του προπονητή τους με βάση την εθνογραφική και φαινομενολογική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Λαγουδάκη, Μαρία
|
2017 |
|
252.
|
Η κυρίαρχη κουλτούρα των παιδιών προσχολικής ηλικίας και το νεοελληνικό θέατρο σκιών
|
Βουτσινά, Πηνελόπη
|
2016-12-20 |
|
253.
|
Foucault και Karate-Do : Μια αφηγηματική διερεύνηση των ψυχοπαιδαγωγικών διαστάσεων της εξάσκησης παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας μέσα από τις αντιλήψεις των δασκάλων τους
|
Βελής, Ιωάννης
|
2016 |
|
254.
|
Αποφοιτώντας από το νηπιαγωγείο : το πορτραίτο των παιδιών μέσα από τα μάτια των νηπιαγωγών πριν εισέλθουν στο δημοτικό σχολείο
|
Κουνάλη, Ευφροσύνη
|
2016 |
|
255.
|
Κυνηγώντας θησαυρούς...αναζητώντας τεκμήρια : μια βιωματική μαθησιακή προσέγγιση της Τοπικής Ιστορίας στην Προσχολική ηλικία
|
Γιαννάκου, Βασιλική
|
2016 |
|
256.
|
Πειθαρχικές πρακτικές και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διαχείρηση της σχολικήςτάξης και τη διατήρηση της ισορροπίας της : Μελέτη περίπτωσης με βάση την εθνογραφική μεθοδολογία
|
Ζαχαράκη, Δέσποινα
|
2016 |
|
257.
|
Συνέχειες και ασυνέχειες στη μάθηση των παιδιών μεταβαίνοντας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό : ο ρόλος των εκπαιδευτικών και προϊσταμένων/διευθυντών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης
|
Δημητρίου, Ελένη
|
2016 |
|
258.
|
Τα μνημεία της πόλης του Ηρακλείου ως μέσο για την πρόσληψη της έννοιας του παρελθόντος από παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας
|
Μαθιουδάκη, Μαρία
|
2016 |
|
259.
|
Το κοινωνικό φύλο και το παιδί της προσχολικής ηλικίας μέσα από το θέατρο του Augusto Boal
|
Παπαναστασίου, Ιουλία-Μαρία
|
2016 |
|
260.
|
Το στίγμα σε ενηλίκους με νοητική αναπηρία και οι δυνατότητες προσέγγισής τους μέσα από τη χρήση ιχνογραφικών και κεραμεικών έργων : Μελέτη περιπτώσεων με βάση την εθνογραφική και την βιογραφική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Δούκα, Αιμιλία
|
2016 |
|