|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
219.
|
Η ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσης και του λεξιλογίου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω ΤΠΕ
|
Ματσούκα, Πολυξένη
|
2019-12-18 |
|
220.
|
Η θρησκευτική αγωγή και οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Καρακωσταντάκη, Ευαγγελία Ε.
|
2019-12 |
|
221.
|
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη διδασκαλία του αλγόριθμου της δυαδικής αναζήτησης (binary search)
|
Βελιδάκης, Γεώργιος
|
2019-11-10 |
|
222.
|
Το πρόσωπο του δασκάλου σε σύγχρονα παιδικά μυθιστορήματα : από την ερμηνευτική ανάγνωση στη διδακτική πράξη
|
Κουρδή, Στυλιανή
|
2019-10-29 |
|
223.
|
Οι επιμορφωτικές ανάγκες των προϊσταμένων νηπιαγωγείων και των διευθυντών δημοτικών σχολείων, σχετικά με την οργάνωση και τη διοίκηση της σχολικής μονάδας : η περίπτωση του Ν. Ηρακλείου
|
Σαββίδου, Πολυξένη
|
2019-10-23 |
|
224.
|
Εισάγοντας μαθητές Α' δημοτικού στον Μινωϊκό πολιτισμό μέσα από αρχαιολογικά ευρήματα : μια διδακτική πρόταση
|
Βαρυτιμίδου, Μαρία
|
2019-10-21 |
|
225.
|
Διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τα ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα στις Φυσικές Επιστήμες
|
Κωστάκη, Στέλα-Μαρίνα
|
2019-10-09 |
|
226.
|
Δημιουργία εκπαιδετικού λογισμικού με θέμα τον πολλαπλασιασμό για παιδιά Β΄δημοτικού και εφαρμογή μέσω παρέμβασης : μια ποσοτική μελέτη
|
Ζερβουδάκη, Ειρήνη
|
2019-09-17 |
|
227.
|
Καλλιεργώντας αντιλήψεις γύρω από την ισότητα των φύλων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από την ελληνική μυθολογία και το θέατρο στην εκπαίδευση
|
Θεοδωρίδου, Μαρία Π.
|
2019-09 |
|
228.
|
Διδασκαλία της γεωμετρίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση Τ.Π.Ε.
|
Αρβανιτάκη, Μαρία.
|
2019-07-10 |
|
229.
|
Η επίδραση της επαγγελματικής ικανότητας των εκπαιδευτικών στις απόψεις τους για την επιμόρφωση
|
Κουφάκη, Μαρία
|
2019-06-21 |
|
230.
|
Η παιδική ηλικία στην αρχαιότητα, όπως αντανακλάται σε ευρήματα των Αρχαιολογικών Μουσείων Χανίων και Ηρακλείου
|
Καραπατάκη, Αργυρώ
|
2019-06-12 |
|
231.
|
Η επίδραση της φυσικής δραστηριότητας στην ψυχική ευεξία και τη γονεϊκή αυτο-αποτελεσματικότητα
|
Γαβαλά, Ιωάννα
|
2019-06-05 |
|
232.
|
Απόψεις και ανάγκες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών β/θμιας τεχνικών ειδικοτήτων σε θέματα διδακτικής και εξέλιξης του γνωστικού τους αντικειμένου : η περίπτωση του νομού Ρεθύμνου
|
Κόκλας, Αλέξανδρος
|
2019 |
|
233.
|
Γνώσεις και στάσεις νηπιαγωγών αναφορικά με την πρώιμη ανίχνευση δυσκολιών μάθησης και παρέμβασης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Ράπτης, Ιωάννης Β.
|
2019 |
|
234.
|
Ενίσχυση φωνολογικής επίγνωσης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές
|
Γιαρέμ, Νούρ
|
2019 |
|
235.
|
Η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσω στατιστικών μεθόδων
|
Κόντη, Παναγούλα
|
2019 |
|
236.
|
Η επιθετικότητα στο παιχνίδι ρόλων παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Οικονομάκη, Παρασκευή
|
2019 |
|
237.
|
Η καθοδήγηση και η συνεργατική μάθηση ως διαστάσεις ενδοσχολικής επιμόρφωσης : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης της Περιφέρειας Κρήτης
|
Παπανικολάου, Μαριλένα
|
2019 |
|
238.
|
Η καθοδήγηση σε θέματα διοικητικού περιεχομένου ως δείκτης της σχολικής αποτελεσματικότητας : διερεύνηση των απόψεων των διευθυντών και των υποδιευθυντών
|
Μιχαηλίδου, Άννα
|
2019 |
|
239.
|
Η ολική γλώσσα για την ανάπτυξη της παιδαγωγικής των πολυγραμματισμών : μια μελέτη περίπτωσης για τη δημιουργία ψηφιακής παράστασης Καραγκιόζη με παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Καλλιγιαννάκη, Δήμητρα
|
2019 |
|
240.
|
Η συμβολή του οικογενειακού γραμματισμού στην ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Αλεξίου, Παναγιώτα
|
2019 |
|
241.
|
Ηθική ηγεσία - ψεύδη και παραποιήσεις στην εκπαίδευση
|
Αφορδακού, Δήμητρα
|
2019 |
|
242.
|
Μελέτη κριτηρίων επιλογής φίλων παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσω ΤΠΕ και εφαρμογής μοντέλων διακριτής επιλογής
|
Θωμά, Θεοδώρα
|
2019 |
|
243.
|
Ο οικο-σωματικο-βιωματικός κόσμος και η ποιότητα ζωής των αναπληρωτών δασκάλων και των δύο φύλων με παρατεταμένο χρόνο μη μόνιμου διορισμού τους (7 και πάνω χρόνια) : μελέτη περιπτώσεων στη βάση της συστημικής και βιογραφικής-αφηγηματικής μεθοδολογίας
|
Πατέρας, Χρήστος
|
2019 |
|
244.
|
Ο πολίτης στην αρχαία Κρήτη : αποτυπώσεις σε μουσειακά εκθέματα της φυσιογνωμίας και του ρόλου του
|
Ξημέρης, Γιώργος
|
2019 |
|
245.
|
Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της β/βάθμιας εκπαίδευση σε θέματα διαχείρισης κρίσεων από φυσικούς κινδύνους στη σχολική μονάδα
|
Αθανασάκη, Νεκταρία
|
2019 |
|
246.
|
Οι επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στη ψυχική υγεία και την εμφάνιση διατροφικών διαταραχών σε φοιτητικό πληθυσμό
|
Γιαρέμ, Αϊσέ
|
2019 |
|
247.
|
Νεωτερική χρήση του υλικού της παράδοσης στα βιβλία της Άλκης Ζέη : μια διδακτική πρόταση
|
Παπαγεωργάκη, Δήμητρα
|
2018-10-10 |
|
248.
|
Κόμικς, η ένατη τέχνη : λογοτεχνικές υφές, πορεία προς τα σχολικά θρανία και παιδαγωγική εφαρμογή
|
Μαραγκουδάκης, Νικόλαος
|
2018-10-09 |
|
249.
|
Ο ρόλος της μορφολογικής επίγνωσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο
|
Τζαγκαράκη, Ελένη
|
2018-10-08 |
|
250.
|
Η αντιμετώπιση της απώλειας στην προσχολική ηλικία
|
Τερζάκη, Μαρία
|
2018-09-12 |
|
251.
|
Η συνεργασία της οικογένειας με τον εκπαιδευτικό σε δημοτικά σχολεία της Κρήτης
|
Μπαστάκη, Καλλιόπη
|
2018 |
|
252.
|
Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις του Long Fist Praying Mantis Kung Fu : μελέτη περιπτώσεων ενήλικων μαθητών και του δασκάλου τους με βάση τη φαινομενολογική-αφηγηματική προσέγγιση
|
Στέφου, Μαρία -Αμαλία
|
2017-12-22 |
|
253.
|
Η κριτική παιδαγωγική ως εναλλακτική ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση : οι κοινωνικο-ιστορικές και πολιτισμικές της επιρροές και η συμβολή της κριτικής ψυχολογίας
|
Μπακατσή, Αγορίτσα
|
2017-12-11 |
|
254.
|
Τρόποι πρόσληψης και αντιμετώπισης προβληματικής συμπεριφοράς στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου : Μελέτη περίπτωσης παιδιού ετών με ΔΕΠ-Υ και εναντιωματική προκλητική διαταραχή
|
Μπετείνη, Άννα
|
2017-11-27 |
|
255.
|
Διαδικασίες πρόσληψης αρνητικών χαρακτήρων παιδικών αφηγημάτων από αγόρια και κορίτσια 8-9 ετών και οι ψυχολογικοί παράγοντες που τις διαμορφώνουν : η περίπτωση των γενεθλίων της Ινφάντα του Oscar Wilde και της Σάντρας της άσχημης μάγισσας της Τόνιας Χατζηδάκη
|
Παπαδάκη, Νικολέτα
|
2017-09-28 |
|
256.
|
Διαδικασίες καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων σε μια σχολική τάξη Γ' Δημοτικού μέσα από τη χρήση εναλλακτικών-βιωματικών ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων βασισμένων στο παιχνίδι : Μελέτη περιπτώσεων τυπικών μαθητών/τριών 9-11 ετών στο πνεύμα της Βιωματικής, Ευρετικής και Αφηγηματικής-Διαλογικής Ψυχοπαιδαγωγικής
|
Χαραλαμπάκη, Μαριάνθη
|
2017 |
|
257.
|
Η διδασκαλία του ιστορικού χρόνου σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας υπό το πρίσμα των βυζαντινών νομισμάτων της Κρήτης
|
Δορούκα, Πανδώρα
|
2017 |
|
258.
|
Η διδασκαλία των αριθμών στην προσχολική εκπαίδευση βασισμένη στις ΤΠΕ
|
Βάλλα, Βασιλική
|
2017 |
|
259.
|
Ο κόσμος παιδιών με εγκεφαλική παράλυση, ηλικίας 11 και 15 ετών στο πλαίσιο της οικογένειας, του σχολείου και των φιλικών σχέσεων : Μελέτη δύο περιπτώσεων στον πνεύμα της οικο-σωματικο-βιωματικής προοπτικής και της Βιωματικής, Ευρετικής και Αφηγηματικής Διαλογικής ψυχοπαιδαγωγικής
|
Μπαγιάτη, Μαρία-Σοφία
|
2017 |
|
260.
|
Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
|
Τσαγκαράκη, Μαριλένα
|
2017 |
|
261.
|
Προσεγγίζοντας τον κόσμο των κωφών : Αντιλήψεις και διαδικασίες ευαισθητοποίησης τυπικών μαθητών/μαθητριών 9 ετών και άρση των στερεοτύπων τους γύρω από την κώφωση μέσα από τη χρήση ψυχοπαιδαγωγικών και θεατρικών δραστηριοτήτων
|
Λεμπιδάκη, Ιωάννα
|
2017 |
|
262.
|
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός εργαλείου μέτρησης διαστάσεων του περιβάλλοντος οικογενειακού γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Σαρρή, Ελένη
|
2017 |
|
263.
|
Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις και διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης στο πλαίσιο του αθλήματος της κολύμβησης στην προοπτική της πλαισιοθετημένης θεωρίας : Μελέτη περιπτώσεων εφήβων αθλητών και του προπονητή τους με βάση την εθνογραφική και φαινομενολογική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Λαγουδάκη, Μαρία
|
2017 |
|
264.
|
Η κυρίαρχη κουλτούρα των παιδιών προσχολικής ηλικίας και το νεοελληνικό θέατρο σκιών
|
Βουτσινά, Πηνελόπη
|
2016-12-20 |
|
265.
|
Foucault και Karate-Do : Μια αφηγηματική διερεύνηση των ψυχοπαιδαγωγικών διαστάσεων της εξάσκησης παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας μέσα από τις αντιλήψεις των δασκάλων τους
|
Βελής, Ιωάννης
|
2016 |
|
266.
|
Αποφοιτώντας από το νηπιαγωγείο : το πορτραίτο των παιδιών μέσα από τα μάτια των νηπιαγωγών πριν εισέλθουν στο δημοτικό σχολείο
|
Κουνάλη, Ευφροσύνη
|
2016 |
|
267.
|
Κυνηγώντας θησαυρούς...αναζητώντας τεκμήρια : μια βιωματική μαθησιακή προσέγγιση της Τοπικής Ιστορίας στην Προσχολική ηλικία
|
Γιαννάκου, Βασιλική
|
2016 |
|
268.
|
Πειθαρχικές πρακτικές και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διαχείρηση της σχολικήςτάξης και τη διατήρηση της ισορροπίας της : Μελέτη περίπτωσης με βάση την εθνογραφική μεθοδολογία
|
Ζαχαράκη, Δέσποινα
|
2016 |
|
269.
|
Συνέχειες και ασυνέχειες στη μάθηση των παιδιών μεταβαίνοντας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό : ο ρόλος των εκπαιδευτικών και προϊσταμένων/διευθυντών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης
|
Δημητρίου, Ελένη
|
2016 |
|
270.
|
Τα μνημεία της πόλης του Ηρακλείου ως μέσο για την πρόσληψη της έννοιας του παρελθόντος από παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας
|
Μαθιουδάκη, Μαρία
|
2016 |
|
271.
|
Το κοινωνικό φύλο και το παιδί της προσχολικής ηλικίας μέσα από το θέατρο του Augusto Boal
|
Παπαναστασίου, Ιουλία-Μαρία
|
2016 |
|
272.
|
Το στίγμα σε ενηλίκους με νοητική αναπηρία και οι δυνατότητες προσέγγισής τους μέσα από τη χρήση ιχνογραφικών και κεραμεικών έργων : Μελέτη περιπτώσεων με βάση την εθνογραφική και την βιογραφική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Δούκα, Αιμιλία
|
2016 |
|
273.
|
Διαδικασίες ρύθμισης και αυτορρύθμισης των συναισθημάτων στο οικογενειακό πλαίσιο : μελέτη περίπτωσης δύο οικογενειών με βάση τη συστημική και εθνογραφική μεθοδολογία
|
Λαμπράκη, Άννα
|
2015 |
|
274.
|
Είναι δημιουργική η διδασκαλία των γραμμάτων μέσα από τις τέχνες
|
Τσίτσαρη, Βάϊα
|
2015 |
|
275.
|
Έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας, τεστ δεκτικού λεξιλογίου
|
Καμπουρίδη, Γεωργία
|
2015 |
|
276.
|
Κρυφές σεξουαλικές ταυτότητες στο πλαίσιο της εκπαίδευσης : Μελέτη περιπτώσεων ομοφυλόφιλων εκπαιδευτικών μέσα από τις προσωπικές τους αφηγήσεις και τις αφηγήσεις ετεροφυλόφιλων εκπαιδευτικών
|
Καζούλη-Πλαϊτάκη, Ευγενία
|
2015 |
|
277.
|
Σχολικός εκφοβισμός & οι δυνατότητες ανίχνευσης και πρόληψης του στο πλαίσιο της σχολικής τάξης : Μια εναλλακτική ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση μέσα από την χρήση δραματικών δραστηριοτήτων
|
Καραμπούζη, Ανθή
|
2015 |
|
278.
|
Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας
|
Λεμπιδάκη, Αικατερίνη
|
2015 |
|
279.
|
Απόψεις παιδιών δημοτικού σχολείου, εκπαιδευτικών και γονέων για τις πηγές στρές των παιδιών και την ψυχική ανθεκτικότητα : μια διερευνητική μελέτη
|
Κουτσοπίνα, Ειρήνη
|
2014 |
|
280.
|
Η γραφοκινητική δεξιότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας : σύγκριση του Beery-Buktenica Developmental test of Visual-Motor Integration και του Κριτηρίου Αξιολόγησης Γραφοκινητικής Δεξιότητας για την πρώιμη ανάπτυξη της γραφής
|
Γκαλιμάνα, Σταυρούλα
|
2014 |
|
281.
|
Η διδακτική τεχνική της "σκαλωσιάς" κατά την ανάγνωση ιστοριών στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας (4-5 ετών) : Οι απόψεις των νηπιαγωγών
|
Λούβρου, Ελένη
|
2014 |
|
282.
|
Η μορφολογική επίγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη Β' τάξη του Δημοτικού Σχολείου
|
Αχλαδιανάκη, Μαρία
|
2014 |
|
283.
|
Η συμβολή του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην ανάπτυξη του λεξιλογίου : μια μελέτη σε μαθητές Α΄ δημοτικού
|
Γεωργιαννάκης, Νικόλαος Σ
|
2014 |
|
284.
|
Οι γνώσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με όψεις του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Αγραφιώτη, Αναστασία
|
2014 |
|
285.
|
Οι στάσεις και συμπεριφορές των γονέων για την ανάπτυξη του γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Μελεσανάκη, Χρυσή
|
2014 |
|
286.
|
Ενίσχυση κοινωνικής επάρκειας παιδιών προσχολικής ηλικίας με βάση τα παραμύθια
|
Συμεωνίδου, Ελισάβετ Σ
|
2013 |
|
287.
|
Η επίδραση του προγράμματος ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης "COGENT" στην ανάπτυξη της αναγνωστικής δεξιότητας ελληνόφωνων παιδιών της Α΄τάξης δημοτικού που βρίσκονται σε κίνδυνο να εκδηλώσουν αναγνωστικές δυσκολίες
|
Αντωνιάδου, Δέσποινα
|
2013 |
|
288.
|
Η κατανόηση της έννοιας του θανάτου και οι μεταθανάτιες πεποιθήσεις παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας : ο ρόλος των οικογενειακών πεποιθήσεων
|
Κιοστεράκη, Μαρία Ο
|
2013 |
|
289.
|
Λειτουργία της πυρηνικής οικογένειας σε κρίση και αναπαραστάσεις των παιδιών στο παιχνίδι με το κουκλόσπιτο : μελέτη περίπτωσης με βάση την οικο-συστημική θεωρία και μεθοδολογία
|
Δεληγιάννη, Κωνσταντίνα Γ
|
2013 |
|
290.
|
Η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της ιστορίας - χρονικές έννοιες - σε παιδιά προσχολικής ηλικίας : η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Κνωσού
|
Ψαλτάκη, Ευγενία
|
2012-12-19 |
|
291.
|
Έλεγχος εγκυρότητας : τεστ δεκτικού λεξιλογίου
|
Μαρινάκη, Ευαγγελία
|
2012 |
|
292.
|
Η επεξεργασία της παιδικής λογοτεχνίας στο νηπιαγωγείο
|
Αντωνάτου, Σπυριδούλα
|
2012 |
|
293.
|
Μελέτη των κατ' οίκον εργασιών από την οπτική των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων
|
Μουσουράκη, Σοφία Ε
|
2012 |
|
294.
|
Οι αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα συνεργασίας οικογένειας - νηπιαγωγείου
|
Σταυριανάκη, Μαρία
|
2012 |
|
295.
|
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της παχυσαρκίας στα παιδιά : ο διαμεσολαβητικός ρόλος της μητέρας
|
Λάκκα, Παναγιώτα
|
2012 |
|
296.
|
Τα κριτήρια επιλογής παιδικών βιβλίων και οι παράγοντες που επιδρούν στις αναγνωστικές στάσεις και συνήθειες των γονέων και της προσχολικής ηλικίας των παιδιών τους
|
Σταυρακάκη, Βασιλική
|
2012 |
|
297.
|
Το διαζύγιο και οι ψυχολογικές του επιπτώσεις στο βίωμα της ελληνίδας μητέρας και του παιδιού της : μια μελέτη περίπτωσης
|
Τζώρτζη, Αλίκη
|
2012 |
|
298.
|
Το τραγούδι ως μέσο εμπλουτισμού του λεξιλογίου παιδιών της προσχολικής ηλικίας
|
Χιωτάκη, Ειρήνη
|
2012 |
|
299.
|
Η αναγνώριση του ήχου και της ονομασίας των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου από παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Χριστοφοράκη, Στεφανία - Όλγα
|
2011 |
|
300.
|
Η αναδιήγηση ως μέσο κατανόησης των αφηγηματικών κειμένων από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Βρετουδάκη, Ελένη
|
2011 |
|
301.
|
Η μη-ακαδημαϊκή αυτοαντίληψη πολυδύμων και μη διδύμων παιδιών σχολικής ηλικίας
|
Αλεξανδράκη, Φωτεινή
|
2011 |
|
302.
|
Ο ρόλος του οικογενειακού περιβάλλοντος στις δεξιότητες αναδυόμενου γραμματισμού και προμαθηματικών εννοιών των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Τζιράκη, Νίκη Μ
|
2011 |
|
303.
|
Οι διδακτικές πρακτικές και οι διδακτικές πεποιθήσεις των παιδαγωγών για την ενίσχυση ανάδυσης δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής
|
Φασουλάκη, Μελίνα
|
2011 |
|
304.
|
Διαδικασίες και λειτουργίες του θεατρικού παιχνιδιού και μεταμορφώσεις του εαυτού σε συμμετέχοντες σε ομάδες θεατρικού παιχνιδιού και στους εμψυχωτές τους
|
Λινάρδου, Σοφία
|
2010 |
|
305.
|
Η βιομηχανική και η χειροποίητη κούκλα στις επιλογές, το παιχνίδι και τις αφηγήσεις αγοριών κα των κοριτσιών προσχολικής ηλικίας : Ο ρόλος της ως εναλλακτικό ψυχοπαιδαγωγικό εργαλείο
|
Σγουρομάλλη, Ιουλία
|
2010 |
|
306.
|
Η επίδραση του προγράμμτος διδακτικής παρέμβασης <<πινακωτή 1>> στην ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Κυριάκου, 'Αλκηστη Α
|
2010 |
|
307.
|
Ο εγωκεντρισμός (ιδιωτικός λόγος) σε παιγνιώδεις αλληλεπιδράσεις προνηπίων και νηπίων και των δύο φύλων - πειραματική έρευνα
|
Λημνιού, Ανδριανή
|
2010 |
|
308.
|
Οι Οικογενειακές σχέσεις σε δύο ελληνίδες μητέρες : πως τις αντιλαμβάνονται, βιώνουν, αναπαριστούν- μελέτη περίπτωσης
|
Κρεμμύδα, Ιφιγένεια.
|
2010 |
|
309.
|
Αξιολόγηση βασισμένη στο παιχνίδι παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου = transdisciplinary play based assessment
|
Νικολουδάκη, Αμαλία
|
2007 |
|
310.
|
Αυτορρύθμιση συναισθημάτων μαθητών δημοτικού σχολείου και σχολική επίδοση
|
Αστρινάκη, Στυλιανή
|
2007 |
|
311.
|
Επιλογή παιχνιδιών από γονείς και παιδιά προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών
|
Αράπογλου, Χρυσούλα
|
2007 |
|
312.
|
Η συμβολή της γιαγιάς στην ανάπτυξη του λεξιλογίου παιδιών ηλικίας 5-6 ετών
|
Μαυράκη, Μαρία
|
2007 |
|
313.
|
Οι γνώσεις των νηπιαγωγών για την τροποποίηση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Τζουανάκη, Βασιλική
|
2007 |
|
314.
|
Η αξιολόγηση μαθηματικών δεξιοτήτων με τη διεπιστημονική βασισμένη στο παιχνίδι μέθοδο Τ.Ρ.Β.Α. για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Φαρσάρη, Ελένη
|
2006 |
|
315.
|
Η διδασκαλία των γεωμετρικών σχημάτων με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών
|
Παναγιωτάκη, Ασπασία Ε
|
2006 |
|
316.
|
Η ενίσχυση της μορφολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και η σχέση της με αναδυόμενες δεξότητες γραπτού λόγου
|
Σταυρακάκη, Ζωή
|
2006 |
|
317.
|
Ο ρόλος της ενίσχυσης της φωνολογικής επίγνωσης στην ανάδυση δεξιοτήτων γραφής των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Χερουβείμ, Όλγα
|
2006 |
|
318.
|
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη Διαθεματική Προσέγγιση και για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για το νηπιαγωγείο
|
Λιουδάκη, Αδαμαντία
|
2006 |
|