|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
251.
|
Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις και διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης στο πλαίσιο του αθλήματος της κολύμβησης στην προοπτική της πλαισιοθετημένης θεωρίας : Μελέτη περιπτώσεων εφήβων αθλητών και του προπονητή τους με βάση την εθνογραφική και φαινομενολογική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Λαγουδάκη, Μαρία
|
2017 |
|
252.
|
Η κυρίαρχη κουλτούρα των παιδιών προσχολικής ηλικίας και το νεοελληνικό θέατρο σκιών
|
Βουτσινά, Πηνελόπη
|
2016-12-20 |
|
253.
|
Foucault και Karate-Do : Μια αφηγηματική διερεύνηση των ψυχοπαιδαγωγικών διαστάσεων της εξάσκησης παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας μέσα από τις αντιλήψεις των δασκάλων τους
|
Βελής, Ιωάννης
|
2016 |
|
254.
|
Αποφοιτώντας από το νηπιαγωγείο : το πορτραίτο των παιδιών μέσα από τα μάτια των νηπιαγωγών πριν εισέλθουν στο δημοτικό σχολείο
|
Κουνάλη, Ευφροσύνη
|
2016 |
|
255.
|
Κυνηγώντας θησαυρούς...αναζητώντας τεκμήρια : μια βιωματική μαθησιακή προσέγγιση της Τοπικής Ιστορίας στην Προσχολική ηλικία
|
Γιαννάκου, Βασιλική
|
2016 |
|
256.
|
Πειθαρχικές πρακτικές και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διαχείρηση της σχολικήςτάξης και τη διατήρηση της ισορροπίας της : Μελέτη περίπτωσης με βάση την εθνογραφική μεθοδολογία
|
Ζαχαράκη, Δέσποινα
|
2016 |
|
257.
|
Συνέχειες και ασυνέχειες στη μάθηση των παιδιών μεταβαίνοντας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό : ο ρόλος των εκπαιδευτικών και προϊσταμένων/διευθυντών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης
|
Δημητρίου, Ελένη
|
2016 |
|
258.
|
Τα μνημεία της πόλης του Ηρακλείου ως μέσο για την πρόσληψη της έννοιας του παρελθόντος από παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας
|
Μαθιουδάκη, Μαρία
|
2016 |
|
259.
|
Το κοινωνικό φύλο και το παιδί της προσχολικής ηλικίας μέσα από το θέατρο του Augusto Boal
|
Παπαναστασίου, Ιουλία-Μαρία
|
2016 |
|
260.
|
Το στίγμα σε ενηλίκους με νοητική αναπηρία και οι δυνατότητες προσέγγισής τους μέσα από τη χρήση ιχνογραφικών και κεραμεικών έργων : Μελέτη περιπτώσεων με βάση την εθνογραφική και την βιογραφική-αφηγηματική μεθοδολογία
|
Δούκα, Αιμιλία
|
2016 |
|
261.
|
Διαδικασίες ρύθμισης και αυτορρύθμισης των συναισθημάτων στο οικογενειακό πλαίσιο : μελέτη περίπτωσης δύο οικογενειών με βάση τη συστημική και εθνογραφική μεθοδολογία
|
Λαμπράκη, Άννα
|
2015 |
|
262.
|
Είναι δημιουργική η διδασκαλία των γραμμάτων μέσα από τις τέχνες
|
Τσίτσαρη, Βάϊα
|
2015 |
|
263.
|
Έλεγχος αξιοπιστίας και εγκυρότητας, τεστ δεκτικού λεξιλογίου
|
Καμπουρίδη, Γεωργία
|
2015 |
|
264.
|
Κρυφές σεξουαλικές ταυτότητες στο πλαίσιο της εκπαίδευσης : Μελέτη περιπτώσεων ομοφυλόφιλων εκπαιδευτικών μέσα από τις προσωπικές τους αφηγήσεις και τις αφηγήσεις ετεροφυλόφιλων εκπαιδευτικών
|
Καζούλη-Πλαϊτάκη, Ευγενία
|
2015 |
|
265.
|
Σχολικός εκφοβισμός & οι δυνατότητες ανίχνευσης και πρόληψης του στο πλαίσιο της σχολικής τάξης : Μια εναλλακτική ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση μέσα από την χρήση δραματικών δραστηριοτήτων
|
Καραμπούζη, Ανθή
|
2015 |
|
266.
|
Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας
|
Λεμπιδάκη, Αικατερίνη
|
2015 |
|
267.
|
Απόψεις παιδιών δημοτικού σχολείου, εκπαιδευτικών και γονέων για τις πηγές στρές των παιδιών και την ψυχική ανθεκτικότητα : μια διερευνητική μελέτη
|
Κουτσοπίνα, Ειρήνη
|
2014 |
|
268.
|
Η γραφοκινητική δεξιότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας : σύγκριση του Beery-Buktenica Developmental test of Visual-Motor Integration και του Κριτηρίου Αξιολόγησης Γραφοκινητικής Δεξιότητας για την πρώιμη ανάπτυξη της γραφής
|
Γκαλιμάνα, Σταυρούλα
|
2014 |
|
269.
|
Η διδακτική τεχνική της "σκαλωσιάς" κατά την ανάγνωση ιστοριών στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας (4-5 ετών) : Οι απόψεις των νηπιαγωγών
|
Λούβρου, Ελένη
|
2014 |
|
270.
|
Η μορφολογική επίγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη Β' τάξη του Δημοτικού Σχολείου
|
Αχλαδιανάκη, Μαρία
|
2014 |
|
271.
|
Η συμβολή του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην ανάπτυξη του λεξιλογίου : μια μελέτη σε μαθητές Α΄ δημοτικού
|
Γεωργιαννάκης, Νικόλαος Σ
|
2014 |
|
272.
|
Οι γνώσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με όψεις του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Αγραφιώτη, Αναστασία
|
2014 |
|
273.
|
Οι στάσεις και συμπεριφορές των γονέων για την ανάπτυξη του γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Μελεσανάκη, Χρυσή
|
2014 |
|
274.
|
Ενίσχυση κοινωνικής επάρκειας παιδιών προσχολικής ηλικίας με βάση τα παραμύθια
|
Συμεωνίδου, Ελισάβετ Σ
|
2013 |
|
275.
|
Η επίδραση του προγράμματος ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης "COGENT" στην ανάπτυξη της αναγνωστικής δεξιότητας ελληνόφωνων παιδιών της Α΄τάξης δημοτικού που βρίσκονται σε κίνδυνο να εκδηλώσουν αναγνωστικές δυσκολίες
|
Αντωνιάδου, Δέσποινα
|
2013 |
|
276.
|
Η κατανόηση της έννοιας του θανάτου και οι μεταθανάτιες πεποιθήσεις παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας : ο ρόλος των οικογενειακών πεποιθήσεων
|
Κιοστεράκη, Μαρία Ο
|
2013 |
|
277.
|
Λειτουργία της πυρηνικής οικογένειας σε κρίση και αναπαραστάσεις των παιδιών στο παιχνίδι με το κουκλόσπιτο : μελέτη περίπτωσης με βάση την οικο-συστημική θεωρία και μεθοδολογία
|
Δεληγιάννη, Κωνσταντίνα Γ
|
2013 |
|
278.
|
Η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της ιστορίας - χρονικές έννοιες - σε παιδιά προσχολικής ηλικίας : η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Κνωσού
|
Ψαλτάκη, Ευγενία
|
2012-12-19 |
|
279.
|
Έλεγχος εγκυρότητας : τεστ δεκτικού λεξιλογίου
|
Μαρινάκη, Ευαγγελία
|
2012 |
|
280.
|
Η επεξεργασία της παιδικής λογοτεχνίας στο νηπιαγωγείο
|
Αντωνάτου, Σπυριδούλα
|
2012 |
|
281.
|
Μελέτη των κατ' οίκον εργασιών από την οπτική των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων
|
Μουσουράκη, Σοφία Ε
|
2012 |
|
282.
|
Οι αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα συνεργασίας οικογένειας - νηπιαγωγείου
|
Σταυριανάκη, Μαρία
|
2012 |
|
283.
|
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της παχυσαρκίας στα παιδιά : ο διαμεσολαβητικός ρόλος της μητέρας
|
Λάκκα, Παναγιώτα
|
2012 |
|
284.
|
Τα κριτήρια επιλογής παιδικών βιβλίων και οι παράγοντες που επιδρούν στις αναγνωστικές στάσεις και συνήθειες των γονέων και της προσχολικής ηλικίας των παιδιών τους
|
Σταυρακάκη, Βασιλική
|
2012 |
|
285.
|
Το διαζύγιο και οι ψυχολογικές του επιπτώσεις στο βίωμα της ελληνίδας μητέρας και του παιδιού της : μια μελέτη περίπτωσης
|
Τζώρτζη, Αλίκη
|
2012 |
|
286.
|
Το τραγούδι ως μέσο εμπλουτισμού του λεξιλογίου παιδιών της προσχολικής ηλικίας
|
Χιωτάκη, Ειρήνη
|
2012 |
|
287.
|
Η αναγνώριση του ήχου και της ονομασίας των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου από παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Χριστοφοράκη, Στεφανία - Όλγα
|
2011 |
|
288.
|
Η αναδιήγηση ως μέσο κατανόησης των αφηγηματικών κειμένων από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Βρετουδάκη, Ελένη
|
2011 |
|
289.
|
Η μη-ακαδημαϊκή αυτοαντίληψη πολυδύμων και μη διδύμων παιδιών σχολικής ηλικίας
|
Αλεξανδράκη, Φωτεινή
|
2011 |
|
290.
|
Ο ρόλος του οικογενειακού περιβάλλοντος στις δεξιότητες αναδυόμενου γραμματισμού και προμαθηματικών εννοιών των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Τζιράκη, Νίκη Μ
|
2011 |
|
291.
|
Οι διδακτικές πρακτικές και οι διδακτικές πεποιθήσεις των παιδαγωγών για την ενίσχυση ανάδυσης δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής
|
Φασουλάκη, Μελίνα
|
2011 |
|
292.
|
Διαδικασίες και λειτουργίες του θεατρικού παιχνιδιού και μεταμορφώσεις του εαυτού σε συμμετέχοντες σε ομάδες θεατρικού παιχνιδιού και στους εμψυχωτές τους
|
Λινάρδου, Σοφία
|
2010 |
|
293.
|
Η βιομηχανική και η χειροποίητη κούκλα στις επιλογές, το παιχνίδι και τις αφηγήσεις αγοριών κα των κοριτσιών προσχολικής ηλικίας : Ο ρόλος της ως εναλλακτικό ψυχοπαιδαγωγικό εργαλείο
|
Σγουρομάλλη, Ιουλία
|
2010 |
|
294.
|
Η επίδραση του προγράμμτος διδακτικής παρέμβασης <<πινακωτή 1>> στην ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Κυριάκου, 'Αλκηστη Α
|
2010 |
|
295.
|
Ο εγωκεντρισμός (ιδιωτικός λόγος) σε παιγνιώδεις αλληλεπιδράσεις προνηπίων και νηπίων και των δύο φύλων - πειραματική έρευνα
|
Λημνιού, Ανδριανή
|
2010 |
|
296.
|
Οι Οικογενειακές σχέσεις σε δύο ελληνίδες μητέρες : πως τις αντιλαμβάνονται, βιώνουν, αναπαριστούν- μελέτη περίπτωσης
|
Κρεμμύδα, Ιφιγένεια.
|
2010 |
|
297.
|
Αξιολόγηση βασισμένη στο παιχνίδι παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου = transdisciplinary play based assessment
|
Νικολουδάκη, Αμαλία
|
2007 |
|
298.
|
Αυτορρύθμιση συναισθημάτων μαθητών δημοτικού σχολείου και σχολική επίδοση
|
Αστρινάκη, Στυλιανή
|
2007 |
|
299.
|
Επιλογή παιχνιδιών από γονείς και παιδιά προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών
|
Αράπογλου, Χρυσούλα
|
2007 |
|
300.
|
Η συμβολή της γιαγιάς στην ανάπτυξη του λεξιλογίου παιδιών ηλικίας 5-6 ετών
|
Μαυράκη, Μαρία
|
2007 |
|
301.
|
Οι γνώσεις των νηπιαγωγών για την τροποποίηση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Τζουανάκη, Βασιλική
|
2007 |
|
302.
|
Η αξιολόγηση μαθηματικών δεξιοτήτων με τη διεπιστημονική βασισμένη στο παιχνίδι μέθοδο Τ.Ρ.Β.Α. για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Φαρσάρη, Ελένη
|
2006 |
|
303.
|
Η διδασκαλία των γεωμετρικών σχημάτων με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών
|
Παναγιωτάκη, Ασπασία Ε
|
2006 |
|
304.
|
Η ενίσχυση της μορφολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και η σχέση της με αναδυόμενες δεξότητες γραπτού λόγου
|
Σταυρακάκη, Ζωή
|
2006 |
|
305.
|
Ο ρόλος της ενίσχυσης της φωνολογικής επίγνωσης στην ανάδυση δεξιοτήτων γραφής των παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Χερουβείμ, Όλγα
|
2006 |
|
306.
|
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη Διαθεματική Προσέγγιση και για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για το νηπιαγωγείο
|
Λιουδάκη, Αδαμαντία
|
2006 |
|
307.
|
Πώς τα παιδιά ηλικίας 5-6 ετών αποκρύπτουν τα αρνητικά συναισθήματα της απογοήτευσης, του φόβου και του θυμού
|
Σιπάκη, Ελένη
|
2006 |
|
308.
|
Η βιολογική σκέψη των παιδιών ηλικίας 7-11 ετών για το ρόλο της κληρονομικότητας στον καθορισμό σωματικών και ψυχολογικών χαρακτηριστικών
|
Κύτρου, Παρασκευή
|
2005 |
|
309.
|
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις της ανάγνωσης ιστοριών από παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης : η συμβολή τους στην κατανόηση του κειμένου από παιδιά ηλικίας 5 έως 6 ετών
|
Χλαπάνα, Ελισσάβετ
|
2005 |
|
310.
|
Η ανάπτυξη της μορφολογικής επίγνωσης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας και η σχέση της με τις αναδυόμενες αναγνωστικές τους ικανότητες
|
Κουρουπάκη, Μαρία
|
2004 |
|
311.
|
Γνώσεις, στάσεις και αντιλήψεις των νηπιαγωγών για τα παιδια προσχολικής ηλΙκίας με διαταραχή ελλείμματικης προσοχής/υπερκινητικότητα (Δ.Ε.Π./Υ.)
|
Καραγρηγορίου, Ευστρατία
|
2003 |
|
312.
|
Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και επικοινωνιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : προκλήσεις και προοπτικές / Μαρία Γιαννουλάκη.
|
Γιαννουλάκη, Μαρία
|
|
|