|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
77.
|
Συναισθηµατική νοηµοσύνη & αυτοεκτίµηση : η αλληλεπίδραση µε τον διαδικτυακό εθισµό, µία ποσοτική έρευνα
|
Παναγιωτάκης, Γεώργιος
|
2023 |
|
78.
|
Συναισθηματικές, ηθικές και ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις των σχέσεων μητέρας-κόρης : μελέτη περιπτώσεων από την Κρήτη με βάση τη συστημική, τη βιογραφική-αφηγηματική και τη φαινομενολογική μεθοδολογία / Αικατερίνη Φουντοραδάκη.
|
Φουντοραδάκη, Αικατερίνη
|
2023. |
|
79.
|
Τ.Π.Ε. και Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-me
|
Πύλλης, Γεώργιος
|
2023 |
|
80.
|
Τα ρομπότ στην προσχολική εκπαίδευση και η συμβολή τους στην καλλιέργεια των γλωσσικών δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών
|
Σφακιανάκη, Ειρήνη Ελευθ.
|
2023 |
|
81.
|
Το σώμα στη μαθησιακή διαδικασία : η επίδραση πειραματικού προγράμματος βασισμένου στην κίνηση για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης και της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Οικονομάκη, Παρασκευή
|
2023 |
|
82.
|
Η μινωική θαλασσοκρατία όπως αποτυπώνεται στις τοιχογραφίες του ανακτόρου της Κνωσού και του μινωικού οικισμού στο Ακρωτήρι της Θήρας : μια διδακτική πρόταση για παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Τζαγκαράκη, Ιωάννα
|
2022-12-08 |
|
83.
|
Απόψεις, στάσεις και προσδοκίες των εκπαιδευτικών των γυμνασίων για τη δομή, την οργάνωση και την λειτουργία του θεσμού της ΕΔΕΑΥ και το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σχολείο τους : τι προτάσεις κάνουν για την αναμόρφωση του ρόλου του σχολικού ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ στο σύγχρονο γυμνάσιο
|
Νικολαΐδου, Ξανθίππη
|
2022-11-02 |
|
84.
|
Ο ρόλος της διεύθυνσης στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : απόψεις εκπαιδευτικών
|
Δημάτη, Μαρία
|
2022-10-31 |
|
85.
|
Οι ρομαντικές σχέσεις και η επίδραση τους στην ψυχολογική ευημερία και στην αυτοεκτίμηση των εφήβων
|
Παττακού, Αργυρή
|
2022-10-26 |
|
86.
|
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την εποχή του covid-19
|
Γαρεφαλάκη, Ειρήνη
|
2022-10-21 |
|
87.
|
Η γυναικεία ηγεσία από την οπτική των εκπαιδευτικών : στερεότυπα, εμπόδια και χαρακτηριστικά
|
Διαναντάκη, Αργυρώ
|
2022-10-05 |
|
88.
|
Τα χαρακτηριστικά του διευθυντή και η επιρροή τους στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος στο εκπαιδευτικό προσωπικό, σύμφωνα με τις απόψεις των ωρομίσθιων και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιφέρειας Κρήτης, κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19
|
Κατσάρα, Κυριακή
|
2022-10-04 |
|
89.
|
Ο ρόλος της διδακτικής ενίσχυσης των μορφολογικών δεξιοτήτων των παιδιών Β΄ Δημοτικού στη μάθηση της ανάγνωσης και της ορθογραφίας
|
Δαγαλάκη, Δήμητρα
|
2022-09-29 |
|
90.
|
Οι αντιλήψεις γονέων μαθητών / τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τυπικής ανάπτυξης απέναντι στη συνεκπαίδευση μαθητών / τριών με και χωρίς αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
|
Χισκάκη, Γεωργία
|
2022-09-29 |
|
91.
|
Η ενσωμάτωση των τεχνών στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών : μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Β’ Δημοτικού
|
Κολοβέρου, Ιωάννα
|
2022-09-28 |
|
92.
|
Πολιτισμική ευαισθητοποίηση μαθητών νηπιαγωγείου με τη χρήση ΤΕΠ : η περίπτωση της εφαρμογής Facebook Messenger
|
Βαγγελά, Καλλιόπη
|
2022-09-24 |
|
93.
|
Εμπόδια χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο, μέσα από την προοπτική των νηπιαγωγών
|
Χατζημαρινάκη, Αργυρώ
|
2022-09-22 |
|
94.
|
Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στην αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης στην ανάγνωση για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών : μετά-ανάλυση
|
Χουρδάκη, Ειρήνη
|
2022-09-22 |
|
95.
|
Η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην διδασκαλιά των φυσικών επιστημών στα σχολεία : στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Β/θμιας
|
Σισμανίδης, Δημήτριος
|
2022-09-22 |
|
96.
|
Η παιδαγωγική των πολυγραμματισμών κι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία
|
Γεωργουλάκη, Άννα
|
2022-09-22 |
|
97.
|
Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για τον κύκλο του νερού με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών και της Ρομποτικής για παιδιά προσχολική ηλικίας
|
Κωνιού, Αντωνία
|
2022-09-19 |
|
98.
|
Διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για την κινητή μάθηση και αναζήτηση παραγόντων που τις επηρεάζουν
|
Κωστάκη, Όλγα
|
2022-09-19 |
|
99.
|
Η διδασκαλία της αγγλικής, ως ξένης γλώσσας μέσω ΤΠΕ και του εργαλείου της ψηφιακής αφήγησης σε μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
|
Κρανιωτάκη, Αιμιλία
|
2022-09-19 |
|
100.
|
Η επίδραση της διδυμίας στην ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών : μια συγκριτική μελέτη σε δίδυμα και μη δίδυμα παιδιά ηλικίας 4 έως 6 ετών
|
Καλημέρη, Ελένη-Άννα
|
2022-09-12 |
|
101.
|
Διδακτικές προσεγγίσεις των φυσικών επιστημών στην ειδική αγωγή με τη βοήθεια της κινητής μάθησης : διδακτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση
|
Κούρου, Κωνσταντίνα
|
2022-07-27 |
|
102.
|
Διερεύνηση των απόψεων γονέων και εκπαιδευτικών για την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς στη νηπιακή και πρώτη σχολική ηλικία και η αξία που αποδίδουν στη συνεργασία για την αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς
|
Σπυριδάκη, Αναστασία
|
2022-07-26 |
|
103.
|
Στάσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του πλαισίου Επιστήμη-Τεχνολογία-Μηχανική-Μαθηματικά (S.T.E.M.) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
|
Καλλιοντζή, Μαρία
|
2022-07-26 |
|
104.
|
Η επίδραση των STEM στα μαθηματικά στην προσχολική εκπαίδευση
|
Χουρδάκη, Μαρίνα
|
2022-07-21 |
|
105.
|
Η κατάκτηση της ενσυναίσθησης στην προσχολική ηλικία και οι δημογραφικοί, ενδοπροσωπικοί και κοινωνικοί παράγοντες που την επηρεάζουν
|
Κουτάντου, Ελευθερία
|
2022-07-21 |
|
106.
|
Η συμβολή του Συλλόγου Διδασκόντων στη σχολική διοίκηση και η εμπειρία του ν.4327/2015
|
Ντεντάκης, Γεώργιος
|
2022-07-20 |
|
107.
|
Συγκριτική προσέγγιση της νομοθεσίας για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2002-2022)
|
Συκιώτη, Φλωρέττα
|
2022-07-07 |
|
108.
|
Διερεύνηση απόψεων νηπιαγωγών για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο
|
Μοσχόβη, Φωτεινή-Χριστίνα
|
2022-04-01 |
|
109.
|
Η προσέγγιση "Ανταπόκριση στη Διδασκαλία" ως μέσο για την πρόληψη δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου : ο ρόλος της πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού
|
Κορακάκη, Αικατερίνη
|
2022-03-03 |
|
110.
|
Οι σχολικές συγκρούσεις από την οπτική των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση και ο ρόλος του διευθυντή : (διερεύνηση στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών στους νομούς Ρεθύμνης και Λασιθίου)
|
Κοτσάφτης, Μιχαήλ
|
2022-02-26 |
|
111.
|
Ο προϊστάμενος ως ηγέτης σε ολιγοθέσιο δημοτικό σχολείο
|
Πατητάρας, Αντώνιος
|
2022-02-25 |
|
112.
|
Διαπολιτισμική ικανότητα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : σχολική ένταξη παιδιών Ρομά
|
Κοντοπόδη, Φιλία
|
2022-02-17 |
|
113.
|
Προσεγγίζοντας την έννοια του χρόνου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσα από τη χρήση βιωματικών – ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων : μια πειραματική έρευνα
|
Δασκαλάκη, Μαρία
|
2022-02-02 |
|
114.
|
Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων : απόψεις εκπαιδευτικών
|
Χατζημαρινάκη, Σοφία
|
2022-01-26 |
|
115.
|
Επικοινωνία εκπαιδευτικών και γονεϊκή εμπλοκή στην Α' βάθμια εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2021-2022 : συγκριτική παράθεση απόψεων
|
Περακάκη, Βασιλική
|
2022-01-24 |
|
116.
|
Αντιλήψεις και βιώματα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την τηλεκπαίδευση σε σύγκριση με την αγωγή υπαίθρου : μελέτη περιπτώσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Κόβιντ-19
|
Γκίνη, Πηνελόπη
|
2022 |
|
117.
|
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών στις φυσικές επιστήμες
|
Μελισσουργάκη, Παναγιώτα
|
2022 |
|
118.
|
Απόψεις γονέων μαθητών Δημοτικού σχολείου για τη χρήση του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από τα παιδιά τους
|
Μαζαράκη, Ειρήνη
|
2022 |
|
119.
|
Απόψεις νηπιαγωγών σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο διοικητικό τους έργο ως διευθυντές μονοθέσιων νηπιαγωγείων
|
Παπατζανή, Ιωάννα
|
2022 |
|
120.
|
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών για την επιμόρφωση σχετικά με το σύστημα εκπαίδευσης μαθητών/τριών με προβλήματα ακοής
|
Στράτου, Δήμητρα
|
2022 |
|
121.
|
Ενσωμάτωση «μουσικών δραστηριοτήτων αισθητικής διδασκαλίας» στις διδακτικές διαδικασίες του νηπιαγωγείου
|
Καραμούζη, Άννα Στυλιανή
|
2022 |
|
122.
|
Η αγωγή των παιδιών στην κλασική και μετακλασική Αθήνα : η μαρτυρία μουσειακών εκθεμάτων
|
Παντελάκη, Αγάπη
|
2022 |
|
123.
|
Η εκπαιδευτική ηγεσία απέναντι στο ζήτημα της ταυτότητας του φύλου
|
Κατσιούλα, Αικατερίνη
|
2022 |
|
124.
|
Η εκπαιδευτική ρομποτική στην Προσχολική Εκπαίδευση : η περίπτωση του Bee-Bot
|
Φανουράκη, Ευαγγελία Α.
|
2022 |
|
125.
|
Η επιθετικότητα στη σχολική κοινότητα και η σχολική επίδοση : οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών
|
Μανουσάκης, Γεώργιος
|
2022 |
|
126.
|
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην προσχολική εκπαίδευση ως παράγοντας εξάλειψης της επαγγελματικής εξουθένωσης
|
Περάκη, Ελπινίκη
|
2022 |
|
127.
|
Η σχέση σχολείου - Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αξιοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων
|
Τζιτζάλη, Μαρία
|
2022 |
|
128.
|
Η σχέση της ενσυναίσθησης με το κοινωνιομετρικό προφίλ των μαθητών/-τριών δημοτικού σχολείου
|
Μαυραντωνάκη, Γεωργία Χριστίνα
|
2022 |
|
129.
|
Η υποεκπροσώπηση των γυναικών στη διοίκηση σχολικών μονάδων : οι απόψεις των γονέων
|
Λιμναίου, Αικατερίνη-Γεωργία
|
2022 |
|
130.
|
Η χρήση του κοινωνικού παιχνιδιού ως μέσου ανάπτυξης του λεξιλογίου των παιδιών : απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και βρεφονηπιοκόμων
|
Λουκάκη, Μαρίνα.
|
2022 |
|
131.
|
Καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική εκπαίδευση με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratchjr
|
Λούκα, Κωνσταντίνα
|
2022 |
|
132.
|
Μελέτη της σχέσης της Δημιουργικής σκέψης με την επίδοση παιδιών με ΔΕΠΥ στη γλώσσα και τα μαθηματικά
|
Γούσιου, Αντωνία
|
2022 |
|
133.
|
Μικτή μορφή μάθησης (blended learning) στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα
|
Ντίνα, Χρυσή
|
2022 |
|
134.
|
Ο διευθυντής - ηγέτης και ο ρόλος του στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής σχολικής μονάδας : απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
|
Καστρινάκη, Αναστασία
|
2022 |
|
135.
|
Ο ρόλος του ηγέτη στην εφαρμογή καινοτομιών στον παιδικό σταθμό
|
Αντωνάκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
136.
|
Ο ρόλος των διαφόρων παραγόντων της εκπαίδευσης (διευθυντές-εκπαιδευτικοί-μαθητές) στη διεξαγωγή των Εργαστηρίων δεξιοτήτων
|
Γιακουμάκης, Γεώργιος
|
2022 |
|
137.
|
Ο συνδικαλισμός των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : προβλήματα και προοπτικές μετά το 2020
|
Μαραθιανός, Ζαχαρίας
|
2022 |
|
138.
|
Οι απόψεις και οι πρακτικές των εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη του λεξιλογίου στην προσχολική ηλικία
|
Βασιλείου, Βαρβάρα
|
2022 |
|
139.
|
Οι επιδράσεις του οικογενειακού περιβάλλοντος, της γειτονιάς και των παιδικών σταθμών στη σχολική ετοιμότητα των παιδιών
|
Κώτη, Αικατερίνη Η.
|
2022 |
|
140.
|
Οι στόχοι επίτευξης φοιτητών σε σχέση με την αυτοεκτίμησή τους, τα επίπεδα άγχους τους και την ακαδημαϊκή τους επίδοση : μια μελέτη σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές
|
Καγιαμπάκη, Ελένη
|
2022 |
|
141.
|
Στάσεις και απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας ως προς την Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19
|
Καραταράκη, Ιωάννα
|
2022 |
|
142.
|
Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά την ένταξη των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση εν καιρώ πανδημίας
|
Σπανουδάκη, Κυριακή
|
2022 |
|
143.
|
Συζυγική ικανοποίηση και εργασιακή εξουθένωση σε γονείς παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια συγκριτική μελέτη
|
Χιονάτου, Μαρία
|
2022 |
|
144.
|
Συμπεριληπτική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο και εξάλειψη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων μέσα από την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
|
Κορνελάκη, Μαρία
|
2022 |
|
145.
|
Σχέσεις σχολείου-οικογένειας : οι αντιλήψεις των διευθυντών/ριών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη συμμετοχή των γονέων στο σχολείο
|
Βιτσιλάκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
146.
|
Σχολική αποτελεσματικότητα και επιμόρφωση : διερεύνηση της σχέσης σύμφωνα με τις απόψεις διευθυντών- διευθυντριών δημοτικών σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων
|
Λειβαδιωτάκη, Στέλλα
|
2022 |
|
147.
|
Το βίωμα των συχνών αλλαγών του τόπου κατοικίας και οι επιδράσεις τους στην ψυχολογική/συναισθηματική και εκπαιδευτική-μαθησιακή λειτουργία : μελέτη περιπτώσεων με βάση τη βιογραφική-αφηγηματική και φαινομενολογική μεθοδολογία
|
Παρασκευοπούλου, Χρυσή
|
2022 |
|
148.
|
Το δημοτικό σχολείο σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης : η ανταπόκριση στη διαχείριση της κρίσης πανδημίας της νόσου COVID-19 σύνφωνα με τις στάσεις και τις αντιλήψεις των σχολικών διευθυντών
|
Δρακαντωνάκη, Μαρία
|
2022 |
|
149.
|
Οι μορφές μυητικού θανάτου στις ελληνικές παραλογές και οι δυνατότητες πρόσληψής τους από τα παιδιά μέσα από μουσικές και θεατρικές εκπαιδευτικές πρακτικές
|
Παπανικολοπούλου, Ελεάννα
|
2021-10-19 |
|
150.
|
Γνώσεις και στάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή : ανίχνευση και παιδαγωγική διαχείριση
|
Δανά, Μαρία
|
2021-10-02 |
|
151.
|
Απόψεις και στάσεις νηπιαγωγών για τη συμμετοχή των γονέων στη διοίκηση των σχολικών μονάδων
|
Φουντουλάκη, Αικατερίνη
|
2021-09-27 |
|
152.
|
Η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας : η μέλισσα Bee-Bot συναντά το κόσμημα των διπλών μελισσών από το Χρυσόλακκο Μαλίων στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου
|
Παπαδάκη, Βικτωρία
|
2021-09-21 |
|
153.
|
Παραγωγή και σύνθεση λέξεων στο Δημοτικό Σχολείο
|
Ψαρρά, Χρυσάνθη
|
2021-09-15 |
|
154.
|
Ανάπτυξη & Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός Πιλοτικού Προγράμματος Παρέμβασης με αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αλλαγή των στάσεων των μαθητών τυπικής ανάπτυξης Γ΄ Δημοτικού προς τους συνομηλίκους τους με ΕΕΑ
|
Γεωργομή, Ευαγγελία
|
2021-09-10 |
|
155.
|
Συναισθηματική νοημοσύνη και αποτελεσματικότητα του διευθυντή-ηγέτη : έρευνα στους διευθυηντές 6/θέσιων και άνω δημοτικών σχολείων, του Ν. Ηρακλείου
|
Αμαριωτάκη, Γεωργία
|
2021-09-10 |
|
156.
|
Σεξουαλική αγωγή στο σχολείο : απόψεις γονέων για την ένταξη της στο αναλυτικό πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
|
Μεταξά, Όλγα
|
2021-06-28 |
|
157.
|
Αντιλήψεις μητέρων δίδυμων και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος για την ποιότητα της δίδυμης σχέσης
|
Κατσαντώνη, Σταυρούλα
|
2021-06-25 |
|
158.
|
Επιθετικότητα μαθητών αιτίες και αντιμετώπιση : απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
|
Σπάρταλη, Νίκη
|
2021-06-16 |
|
159.
|
Η σύνδεση της κοινωνικής / συναισθηματικής επάρκειας με τις γλωσσικές δυσκολίες στην προσχολική ηλικία : μια συγκριτική ex post facto μελέτη παιδιών με γλωσσικές δυσκολίες και τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών
|
Τσιαγγάλη, Μαρία
|
2021-06-08 |
|
160.
|
Φωνολογική επίγνωση παιδιών προσχολικής ηλικίας και παράγοντες που την επηρεάζουν
|
Καμπανού, Μαριάννα
|
2021-01-11 |
|
161.
|
Αναπαραστάσεις και ανατοπές του φύλου στις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη και τις Βάκχες του Ευριπίδη, και απόπειρα αξιοποίησης τους στην εκπαίδευση
|
Αλαμανιώτου, Ευαγγελία
|
2021 |
|
162.
|
Αναπαραστάσεις του καλλιτέχνη των καλών & εφαρμοσμένων τεχνών στη λογοτεχνία, την όπερα, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο
|
Αρκουλή, Κυριακή
|
2021 |
|
163.
|
Απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών για τη συμμετοχή αλλοδαπών γονέων στη σχολική ζωή
|
Περσεμάτη, Καλλιόπη
|
2021 |
|
164.
|
Διαχείρηση συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών σε νηπιαγωγεία : ο ρόλος της προϊσταμένης και της διαμεσολάβησης τρίτων
|
Περάκη Μακρή, Μαρία
|
2021 |
|
165.
|
Ενίσχυση των δεξιοτήτων κοινωνικοποίησης σε μαθητές Α' δημοτικού με ΔΑΦ και τυπικής ανάπτυξης
|
Γιανναράκη, Άρτεμις
|
2021 |
|
166.
|
Εφαρμογή και αξιολόγηση του προγράμματος παρέμβασης "Ο κύκλος των φίλων" σε μαθητές δημοτικού με συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές
|
Κοκκιάδη Μαρία
|
2021 |
|
167.
|
Ζητήματα αισθητηριακής και ψυχοκοινωνικής λειτουργίας παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στην προσχολική ηλικία : μια εφαρμογή ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης βασισμένη στο ρυθμό για την ένταξη-συμπερίληψη τους σε τυπικές ομάδες παιδιών
|
Αυγουστάκη, Κατερίνα
|
2021 |
|
168.
|
Η αναδιήγηση ιστοριών ως μέσο για τη δημιουργία αφηγηματικών κειμένων από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας 4 έως 6 ετών
|
Μουντάκη, Μαρία
|
2021 |
|
169.
|
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε λογισμικό Android και iOS
|
Στρατάκη, Αναστασία
|
2021 |
|
170.
|
Η γλωσσική έκφραση συναισθημάτων παιδιών προερχόμενων από ελλειμματικό περιβάλλον
|
Αναστασάκη, Φιλία
|
2021 |
|
171.
|
Η διαχείριση της εθνοπολιτισμικής ετερότητας στο Γυμνάσιο : οι απόψεις των φιλολόγων του νομού Φθιώτιδας
|
Καραδήμα, Ασημίνα
|
2021 |
|
172.
|
Η διαχείριση των συγκρούσεων μεταξύ των νηπιαγωγών από τη σχολική κοινότητα
|
Διγαλάκη, Ευτυχία
|
2021 |
|
173.
|
Η διδασκαλία των μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή με τη βοήθεια των ΤΠΕ με τη χρήση έξυπνων κινητών συσκευών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
Σεγρεδάκης, Νικόλαος
|
2021 |
|
174.
|
Η εμφάνιση του υποκορισμού σε σύγχρονα προφορικά και γραπτά δεδομένα της ελληνικής : η περίπτωση της γενικής
|
Δερζέκου, Χρυσαυγή
|
2021 |
|
175.
|
Η επίδραση της αναγνώρισης, έκφρασης και διαχείρισης των συναισθημάτων των μητέρων στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών ηλικίας 4 έως 6 ετών
|
Γκούνα-Γεώργα, Μιχαλία
|
2021 |
|
176.
|
Η επίδραση της εμπλοκής και της φιλοκοινωνικής συμπεριφοράς του πατέρα στην ανάπτυξη της φιλοκοινωνικής συμπεριφοράς των νηπίων
|
Μαρινάκης, Γιώργιος
|
2021 |
|