Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 123 από 301
|
Κωδικός Πόρου |
000452566 |
Τίτλος |
Σχολική αποτελεσματικότητα και επιμόρφωση : διερεύνηση της σχέσης σύμφωνα με τις απόψεις διευθυντών- διευθυντριών δημοτικών σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων |
Άλλος τίτλος |
School effectiveness and educational administration : investigation of the relationship according to the opinions of primary school principals of the Directorate of Primary Education of Chania |
Συγγραφέας
|
Λειβαδιωτάκη, Στέλλα
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Οικονομίδης Βασίλης
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Ελευθεράκης Θεόδωρος
Αργυροπούλου Ελευθερία
|
Περίληψη |
Με την ανάπτυξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, τις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας, της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας, παρουσιάζεται η ανάγκη για το σχεδιασμό καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης και σύγχρονων εκπαιδευτικών διαδικασιών. Ο διευθυντής- διευθύντρια είναι αναγκαίο να κρίνει πάντα την αναβάθμιση του ρόλου του- της και αυτό μέσα από αυτοαξιολόγηση, κατάρτιση, ενημέρωση για τις νέες εξελίξεις στο χώρο των επιστημών, εξειδίκευση και επιμόρφωση. Με δεδομένο ότι το σχολικό περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται επαγγελματικά, αποτελεί το μικρόκοσμο, το θερμοκήπιο μέσα στο οποίο αναπτύσσονται με υγιή και εποικοδομητικά πρότυπα οι πολίτες του αύριο, αποτελεί ανάγκη για επιδίωξη βαθύτερης κατάρτισης στις βασικές πτυχές της εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας και η εμβάθυνση στον τομέα της ανάπτυξης εκπαιδευτικών μονάδων. Η επιμόρφωση των διευθυντών-διευθυντριών είναι κομβικό σημείο για τα εκπαιδευτικά ζητήματα και τη δημιουργία αποτελεσματικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Η ενημέρωσή τους, τόσο στις σύγχρονες επιστημονικές, τεχνολογικές και κοινωνικές εξελίξεις, όσο και στις εξελίξεις στις επιστήμες της αγωγής είναι επιβεβλημένη. Η βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης συνδέεται στενά με τη συνεχή επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των διευθυντών-διευθυντριών. Κάθε προσπάθεια, η οποία στοχεύει στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί δίχως την ενδυνάμωσή τους. Με τη συγκεκριμένη ερευνητική μελέτη επιχειρήθηκε να διερευνηθούν οι απόψεις των διευθυντών-διευθυντριών σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική αποτελεσματικότητα καθώς και τη σχέση της με την επιμόρφωση των διευθυντών-διευθυντριών σε θέματα εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας. Για το σκοπό αυτό υλοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης, σε δείγμα 15 διευθυντών- διευθυντριών, που υπηρετούν σε δημοτικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Χανίων.
|
Φυσική περιγραφή |
100 σ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Educational administration and leadership, training |
|
Factors of school effectiveness |
|
School effectiveness |
|
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία-επιμόρφωση |
|
Παράγοντες σχολικής αποτελεσματικότητας |
|
Σχολική αποτελεσματικότητα |
Ημερομηνία έκδοσης |
2022 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/9/d/metadata-dlib-1669983606-233007-31476.tkl
|
Εμφανίσεις |
207 |