Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 155 από 301

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000440913
Τίτλος Ηγεσία και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό - ΕΕΠ στο 1ο ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου : απόψεις για την οργάνωση και διοίκηση σχετικά με τη λειτουργικότητα του ειδικού σχολείου : ποιοτική προσέγγιση
Συγγραφέας Λουκάκη, Κρυστάλλη
Σύμβουλος διατριβής Οικονομίδης Βασίλης
Περίληψη Διαπίστωση γενική πλέον αποτελεί ότι σε όλες τις δομές εκπαίδευσης γενικής , ειδικής αγωγής , σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια διεύθυνση, οι διευθυντές/-τριες πρέπει να διαθέτουν διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες καθώς αυτές αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο , που επιδρά στο σχολικό περιβάλλον εκ των ίδιων των εκπαιδευτικών , είτε εκ των διοικητικά προϊσταμένων, είτε εκ του ευρύτερου περιβάλλοντος του σχολείου και να λαμβάνονται μέτρα από τον/τη διευθυντή/-τρια που θα διατηρούν την αρμονική συνύπαρξη στο εργασιακό περιβάλλον και να βρίσκονται απαντήσεις σε πολλά θέματα που ανακύπτουν. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι να ανιχνεύσουμε και να καταγράψουμε σε ειδικό πλαίσιο , συγκεκριμένα στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Ρεθύμνου τις τις απόψεις του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ και της διευθύντριας σχετικά με το πώς αντιλαμβάνονται τον θεσμό του ειδικού σχολείου, ποια προβλήματα ενδεχομένως υπάρχουν στη λειτουργία της ειδικής σχολικής μονάδας, ποιοι παράγοντες σχετικοί με οργανωτικές και διοικητικές ενέργειες μπορούν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητά της και τέλος πώς μπορεί να αναδειχθεί η δυναμική του προσωπικού με τη βοήθεια της διεύθυνσης. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα που παρουσιάζεται στο αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι πώς ο/η διευθυντής/-τρια χειρίζεται θέματα διοικητικής , οργανωτικής φύσης σε συνάρτηση με τις απόψεις του Ειδικού Εκπαιδευτικού προσωπικού στο σχολικό περιβάλλον. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και την ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την αξιοποίηση της ημιδομημένης συνέντευξης, έγινε επιστημονική προσέγγιση του θέματος για να διαπιστωθούν τα στοιχεία που αφορούν την λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της δυναμικής του προσωπικού από τον/την διευθυντή/-ντρια της σχολικής μονάδας. Συγκεκριμένα αξιοποιήθηκε η εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία σε διερευνητικές συνεντεύξεις της διευθύντριας και του ΕΕΠ του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου, ώστε να προκύψει μια πιθανώς νέα θεωρητική προσέγγιση του εξεταζόμενου ζητήματος. Ο ερευνητής ξεχωρίζει θεματικές ενότητες και παράγει κώδικες βάσει εννοιών που ο ίδιος αναγνωρίζει μέσα από συνεχή σύγκριση των συγκεντρωμένων στοιχείων από τις συνεντεύξεις οδηγούν σε νέες εννοιολογικές κατηγορίες. Τα συμπεράσματα στοιχειοθετούν τη σπουδαιότητα του ρόλου του/της διευθυντή/-ντριας και των οργανωσιακών, διοικητικών δεξιοτήτων του/της, ώστε να διαχειρίζεται καταστάσεις, για εύρυθμη λειτουργία του σχολικού πλαισίου σύμφωνα με τις απόψεις του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ.
Φυσική περιγραφή 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Διαχείριση
Διευθυντής/-τρια
Διοίκηση
Ειδικό σχολείο
Επικοινωνία
Ηγεσία
Οργάνωση
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/8/b/6/metadata-dlib-1625205755-407175-20651.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 307

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7