Your browser does not support JavaScript!

Διδακτορικές διατριβές

Τρέχουσα Εγγραφή: 1 από 17

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000432400
Τίτλος Η διδασκαλία του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης στην προσχολική εκπαίδευση με την βοήθεια ΤΠΕ : βασισμένη στα ρεαλιστικά μαθηματικά / Φωτεινή Αλεξανδράκη.
Άλλος τίτλος Teaching multiplication and division in preschool education with the help of ICT : based on realistic mathematics
Συγγραφέας Αλεξανδράκη, Φωτεινή
Συγγραφέας Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Οικονομίδης Βασίλης
Περίληψη Οι νέες τεχνολογίες, επιφέρουν εντυπωσιακές καινοτομίες στο τοπίο του 21ου αιώνα στην εκπαίδευση. Επέρχονται αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης, τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές. Σκοπός της έρευνάς μας ήταν να διερευνήσουμε εάν η χρήση υπολογιστή και έξυπνων κινητών συσκευών (tablets) στο νηπιαγωγείο, συμβάλλουν στην κατανόηση του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης. Η παρούσα εργασία βασίστηκε στις αρχές της Ρεαλιστικής Μαθηματικής Εκπαίδευσης και στη μικτή πολυμορφική μάθηση και συνδύασε δραστηριότητες με τη χρήση και χωρίς τη χρήση υπολογιστή και έξυπνων κινητών συσκευών (tablets). Το δείγμα μας περιελάμβανε μαθητές νηπιαγωγείων της πόλης του Ρεθύμνου, που φοιτούσαν κατά τη σχολική χρονιά 2016-2017. Οι μαθητές των νηπιαγωγείων, χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η Πειραματική Ομάδα 1 που διδάχθηκε πολλαπλασιασμό και διαίρεση με τη χρήση υπολογιστή. Η Πειραματική Ομάδα 2 που διδάχθηκε πολλαπλασιασμό και διαίρεση με τη χρήση έξυπνων κινητών συσκευών (tablets). Η Ομάδα Ελέγχου που δεν υπεβλήθη σε διδακτική παρέμβαση, αλλά οι μαθητές διδάχθηκαν μαθηματικά με τον παραδοσιακό τρόπο. Οι μαθητές και των τριών ομάδων αξιολογήθηκαν για τις επιδόσεις τους στον πολλαπλασιασμό και στη διαίρεση με το ίδιο ερευνητικό εργαλείο, προκειμένου να συγκριθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα στα Μαθηματικά με τη χρήση υπολογιστή, τη χρήση έξυπνων κινητών συσκευών (tablets) και την παραδοσιακή διδασκαλία στο νηπιαγωγείο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι πειραματικές ομάδες είχαν στατιστικά σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις τους στον πολλαπλασιασμό και στη διαίρεση, συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου. Τα αποτελέσματα αυτά υποδηλώνουν ότι η χρήση υπολογιστή και η χρήση έξυπνων κινητών συσκευών, επιφέρουν καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Στηριζόμενοι στα αποτελέσματα αυτά, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ο υπολογιστής και οι έξυπνες κινητές συσκευές δύναται να διαδραματίσουν ουσιαστικό ρόλο στην υλοποίηση των στόχων του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου στον τομέα των Μαθηματικών, εφόσον υποστηρίζονται από αναπτυξιακά κατάλληλες εκπαιδευτικές εφαρμογές.
Φυσική περιγραφή 331 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Division
ICT
Multiplacation
Preschool education
Realistic mathematics
Διαίρεση
Πολλαπλασιασμός
Προσχολική εκπαίδευση
Ρεαλιστικά μαθηματικά
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2020-07-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/5/6/8/metadata-dlib-1600843404-600610-21942.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 6

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 3