
Αρχική
Συλλογές
Σχολή/Τμήμα
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πτυχιακές εργασίες
Πτυχιακές εργασίες
Τρέχουσα Εγγραφή: 1 από 2
|
|||||||
Κωδικός Πόρου | 000425369 | ||||||
Τίτλος | Γραμματισμός στην ελληνική ως δεύτερη ή/και ως ξένη γλώσσα | ||||||
Άλλος τίτλος | Literature in greek language as second or/and foreign | ||||||
Συγγραφέας | Κοντομανώλη, Νομική | ||||||
Σύμβουλος διατριβής | Σπαντιδάκης Ιωάννης | ||||||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Βασαρμίδου Δέσποινα | ||||||
Περίληψη |
|
||||||
Φυσική περιγραφή | 137 σ. : πανομ. ; 30 εκ. | ||||||
Γλώσσα | Ελληνικά | ||||||
Θέμα | Action research elements | ||||||
Bilingualism | |||||||
Cognitive apprenticeship | |||||||
Comparing texts | |||||||
Informational texts | |||||||
Literacy | |||||||
Metacognition | |||||||
Metacognitive strategies of reading comprehension | |||||||
Problems of reading comprehension | |||||||
Qualitative research, | |||||||
Reading comprehension | |||||||
Social-procedural facilitations | |||||||
Successive bilingualism, | |||||||
Γνωσιακή μαθητεία | |||||||
Γραμματισμός, | |||||||
Διαδοχική διγλωσσία | |||||||
Διγλωσσία | |||||||
Κατανόηση του γραπτού λόγου | |||||||
Κείμενα σύγκρισης | |||||||
Κοινωνικο-διαδικαστικές διευκολύνσεις | |||||||
Μεταγνωσιακές στρατηγικές κατανόησης | |||||||
Μεταγνώση | |||||||
Πληροφοριακά κείμενα | |||||||
Ποιοτική έρευνα | |||||||
Προβλήματα κατανόησης γραπτού λόγου | |||||||
Στοιχεία έρευνας δράσης | |||||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2019-06-18 | ||||||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Πτυχιακές εργασίες | ||||||
Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες | |||||||
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/6/b/8/metadata-dlib-1571812866-42348-22690.tkl![]() ![]() |
||||||
Εμφανίσεις | 369 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |