|
Title |
Creator |
Date |
|
197.
|
Εφαρμογή παρεμβατικής διδασκαλίας για τη βελτίωση δεξιοτήτων αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές δημοτικού : αρχικά ευρήματα
|
Τάνου, Κατερίνα
|
2019-06-12 |
|
198.
|
Πιλοτική εγαρμογή ενός συνθετικού προγράμματος παρέμβασης με τις μεθόδους TEACCH και ABA για τον περιορισμό των προβλημάτων συμπεριφοράς σε παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
|
Δουλιανάκη, Γεωργία
|
2019-06-04 |
|
199.
|
Διερεύνηση του τρόπου επιχειρηματολογίας φοιτητών ΠΤΔΕ σε σχέση με κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα
|
Μαρκάκη, Μαρία
|
2019-01-24 |
|
200.
|
Μεταρρύθμιση του αναλυτικού προγράμματος φυσικών επιστημών απο τη σκοπιά των εκπαιδευτικών
|
Παπαδάκης, Πέτρος
|
2019-01-24 |
|
201.
|
Ένα πιλοτικό πρόγραμμα αξιοποίησης της τέχνης για την ενίσχυση της κοινωνικό-συναισθηματικής αγωγής των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου
|
Φαραντάκη, Πολυξένη
|
2019-01-23 |
|
202.
|
Πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης στην ενίσχυση και προαγωγή διαπροσωπικών δεξιοτήτων σε παιδί με νοητική υστέρηση : μελέτη περίπτωσης
|
Δαφέρμου, Ελένη
|
2019-01-03 |
|
203.
|
Άγχος, επαγγελματική εξουθένωση και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής
|
Σπυρίδου, Ραφαηλία
|
2019 |
|
204.
|
Αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος Συναισθηματικής Αγωγής εκπαιδευτικών για τη διαχείριση των δυσκολιών μαθητών Δημοτικού
|
Κατσαρού, Ειρήνη
|
2019 |
|
205.
|
Αυτισμός και ελλείψεις πραγματολογίας
|
Ζαράνη, Καλλιόπη
|
2019 |
|
206.
|
Γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τυπική ανάπτυξη : άγχος και κοινωνική στήριξη
|
Παπά, Εμμανουέλα
|
2019 |
|