|
Title |
Creator |
Date |
|
203.
|
Άγχος, επαγγελματική εξουθένωση και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής
|
Σπυρίδου, Ραφαηλία
|
2019 |
|
204.
|
Αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος Συναισθηματικής Αγωγής εκπαιδευτικών για τη διαχείριση των δυσκολιών μαθητών Δημοτικού
|
Κατσαρού, Ειρήνη
|
2019 |
|
205.
|
Αυτισμός και ελλείψεις πραγματολογίας
|
Ζαράνη, Καλλιόπη
|
2019 |
|
206.
|
Γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τυπική ανάπτυξη : άγχος και κοινωνική στήριξη
|
Παπά, Εμμανουέλα
|
2019 |
|
207.
|
Η αξιοποίηση της Μεθόδου Van Hiele στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
|
Τζαγκουρνή, Ευαγγελία
|
2019 |
|
208.
|
Η απακάλυψη της σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων, οι συνέπειες της και οι αντιδράσεις του κοινωνικού πλαισίου : μια έρευνα σε ενήλικο πληθυσμό
|
Χρονοπούλου, Ιουλία
|
2019 |
|
209.
|
Η ενσωμάτωση των μαθητών με προβλήματα ακοής στο πλάσιο του δημοτικού σχολείου και η ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων μεταξύ αυτών και των συμαθητών τους
|
Μυλωνά, Αγγελική
|
2019 |
|
210.
|
Η επίδραση των διαδραστικών τηλεδιασκέψεων του προγράμματος "Οδυσσέας" στο κοινωνικό και ψυχολογικό προφίλ των μαθητών ολιγοθεσίων δημοτικών σχολείων : η περίπτωση του 3/θ Δ.Σ.Βοριζίων
|
Γεωργιακάκης, Χαράλαμπος
|
2019 |
|
211.
|
Η κατά Mezirow θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της στην εξΑΕ σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων : μελέτη περίπτωσης : μετασχηματισμοί μέσα από τη τραγωδία Πέρσες του Αισχύλου
|
Παπαντωνάκης, Στυλιανός
|
2019 |
|
212.
|
Ο ρόλος και η σημασία της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα
|
Αναγνωστάκη, Σοφία
|
2019 |
|