Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 29 από 435

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454725
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και υποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με έμφαση στη Ψηφιακή Αφήγηση στη Χημεία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an integrated school-based Distance Learning intervention with an emphasis on Digital Storytelling in Chemistry in Secondary Education
Συγγραφέας Αγγουράκης, Ζαχαρίας
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Μανταδάκης Ευάγγελος
Περίληψη Στην παρούσα εργασία μελετάται η επίδραση της ψηφιακής αφήγησης στη μεταβολή των απόψεων των μαθητών για τη διδασκαλία της Χημείας και στη βελτίωση της κατανόησης των εννοιών που διδάσκονται και επομένως και των επιδόσεων τους. Πιο συγκεκριμένα διερευνάται η επίδραση της ψηφιακής αφήγησης μέσω μιας ιστορίας που αφορά την αντίδραση εξουδετέρωσης στη Γ΄ Γυμνασίου σε δύο ομάδες μαθητών όπου η μία ομάδα (πειραματική ομάδα) είχε αλληλεπίδραση με την ψηφιακή ιστορία ενώ η άλλη (ομάδα ελέγχου) διδάχτηκε το συγκεκριμένο θέμα μέσω του σχολικού βιβλίου. Η διδασκαλία της αντίδρασης εξουδετέρωσης μέσω της ψηφιακής ιστορίας πραγματοποιήθηκε δια ζώσης ενώ η αλληλεπίδραση με το εκπαιδευτικό υλικό για τη διερεύνηση προϋπάρχουσας γνώσης και η μελέτη της συγκεκριμένης αντίδρασης έγινε μέσω μιας πλατφόρμας ασύγχρονης ΕξΑΕ. Η εγκυρότητα του εκπαιδευτικού υλικού ελέγχθηκε από αξιολογητές και η γνώμη τους αξιοποιήθηκε μέσω μιας ποιοτικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε. Αρχικά αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίστηκε τόσο η δημιουργία της ιστορίας και του εκπαιδευτικού υλικού όσο και της ερευνητικής τους αποτίμησης. Η έρευνα βασίστηκε σε δύο άξονες όπου ο πρώτος είχε σαν στόχο να εισάγει ένα νέο τρόπο διδασκαλίας και να μελετήσει τι είδους αποτελέσματα είχε στους μαθητές με μια ποσοτική προσέγγιση με τη μορφή ερωτηματολογίων για την πειραματική ομάδα πριν και μετά τη παρακολούθηση της ψηφιακής ιστορίας και ο δεύτερος άξονας ουσιαστικά βασίστηκε στην διασαφήνιση των εννοιών του συγκεκριμένου θέματος που διδάχτηκε και συνδεόταν με την βαθμολογία των μαθητών και από τις δύο ομάδες σε δύο τεστ πριν και μετά τη διδασκαλία μέσα στο διδακτικό πλαίσιο της σχολικής τάξης. Μετά τη ποσοτική ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν, εξάχθηκαν αποτελέσματα που μας έδωσαν χρήσιμα στοιχεία για την αποδοχή του νέου τρόπου διδασκαλίας και τη βελτίωση του γνωστικού επίπεδου των μαθητών. Επίσης παρουσιάστηκαν μελλοντικές προοπτικές διεύρυνσης της έρευνας αυτής .
Φυσική περιγραφή 131 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Chemistry
Digital storytelling
Distance learning
Educational material
Neutralization reaction
Αντίδραση εξουδετέρωσης
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Χημεία
ψηφιακή αφήγηση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/d/3/2/metadata-dlib-1680685217-294019-28796.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 367

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2026-03-17