Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 9 από 433

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461391
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένο με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για την υποστήριξη της ανεστραμμένης τάξης : η περίπτωση της διδασκαλίας της Μηχανικής στη Στ’ τάξη του Δημοτικού
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material designed with the principles and methodology of Distance Education to support the flipped classroom : the case of teaching Engineering in the 6th grade of Elementery School
Συγγραφέας Γιαννετάκης, Κωνσταντίνος
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Περίληψη Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία διερευνά την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στη διδασκαλία εννοιών των Φυσικών Επιστημών της Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου με την αξιοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο είναι σχεδιασμένο με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και της Πολυμεσικής Μάθησης. Η ανεστραμμένη τάξη αποτελεί μία καινοτόμο διδακτική μέθοδο, κατά την οποία η προετοιμασία του γνωστικού αντικειμένου γίνεται στο σπίτι από τους μαθητές μέσω ψηφιακού εκ-παιδευτικού υλικού και ο χρόνος που εξοικονομείται, αξιοποιείται μέσα στην τάξη για την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη διερεύνηση, ανακάλυψη και εμπέδωση της γνώσης. Πρόκειται για την εφαρμογή της θεωρίας του κονστρουκτιβισμού του Piaget, αφού οι μαθητές καλούνται να διερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να οικοδομήσουν τη νέα γνώση σε συνδυασμό με την κοινωνικοπολιτισμική θεώρηση του Vygotsky και τη βιωματική μάθηση του Kolb, καθώς οι μαθητές ως ενεργά μέλη της ομάδας συμμετέχουν σε βιωματικές δραστηριότητες αλληλοεπιδρώντας στο κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο που αναπτύσσεται. Για τις ανάγκες της έρευνας λοιπόν σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο αξιολογήθηκε από ειδήμονες στην ΕξΑΕ και την Πολυμεσική Μάθηση εκπαιδευτικούς και παράλληλα αποτέλεσε το προς μελέτη εκπαιδευτικό υλικό κατά την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης σε μαθητές Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου, αξιοποιώντας την πλατφόρμα συστήματος διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ) chamilo. Η ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων ανέδειξε την πληρότητα του εκπαιδευτικού υλικού ως προς τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και της Πολυμεσικής Μάθησης, όπως επίσης και την αποδοχή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης από την πλευρά των μαθητών με θετικά αποτελέσματα στη μαθησιακή διαδικασία.
Φυσική περιγραφή 169 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Distance Education Learning Materials
Flipped Classroom
Multimedia Educational Materials
Science Education
Ανεστραμμένη τάξη
Διδακτική Φυσικών Επιστημών
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό
Πολυ-μεσικό εκπαιδευτικό υλικό
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-14
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/1/a/5/metadata-dlib-1702977531-607340-29053.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 761

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0