|
Title |
Creator |
Date |
|
221.
|
Το αίσθημα της μοναξιάς στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυσκολίες : μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση
|
Ντούλια, Αθηνά
|
2019 |
|
222.
|
Υλοποίηση εκπαιδευτικής δικτυακής τοποθεσίας για την ενότητα "Το Ηλιακό Σύστημα"
|
Πιπεράκης, Νικόλαος
|
2019 |
|
223.
|
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας μιας πρότυπης παρεμβατικής μελέτης στην αναγνωστική ευχέρεια σε μαθητές του δημοτικού σχολείου με αναγνωστικές δυσκολίες
|
Αποστολάκη, Χρυσάνθη
|
2018-11-19 |
|
224.
|
Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος για τη βελτίωση της ορθογραφίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
|
Κλινάκη, Ελευθερία
|
2018-11-19 |
|
225.
|
Διαδραστικός οδηγός χρήσης My School : σχεδιασμός, υλοποίηση & αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού σε διαδικτυακό περιβάλλον με τη μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη διαχείριση του My School
|
Τσικινά, Βασιλική
|
2018-11-10 |
|
226.
|
Ανάπτυξη και αξιολόγηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τη μορφή δραστηριοτήτων διερεύνησης για μαθητές Ε' και ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου στο παλαιοντολογικό μουσείο Ρεθύμνου
|
Καραγιάννη, Νεκταρία Πλακίτση Αικατερίνη
|
2018-10-16 |
|
227.
|
Κόμικς, η Ένατη Τέχνη - λογοτεχνικές υφές, πορεία προς τα σχολικά θρανία και παιδαγωγική εφαρμογή
|
Μαραγκουδάκης Νίκος
|
2018-10-09 |
|
228.
|
Πιλοτική εφαρμογή ενός καινοτόμου προγράμματος παρέμβασης για τη μείωση των διαταραχών συμπεριφοράς σε παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) : η περίπτωση των κοινωνικών ιστοριών
|
Κοκκιάδη, Μαρία
|
2018-10-08 |
|
229.
|
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός λεξικού εννοιακών μεταφορών και μετωνυμιών
|
Κουτουλάκη, Μαριλένα
|
2018-09-26 |
|
230.
|
Roald Dahl : μορφές πρόσληψης του έργου του και προτάσεις παιδαγωγικής εφαρμογής
|
Παπαδάκη, Μαρίνα
|
2018-09-20 |
|