Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 20 από 433

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000460514
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της Σχολικής ΕξΑΕ για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου στο μάθημα της Ιστορίας Προσανατολισμού. Η περίπτωση της θεματικής ενότητας : η αποκατάσταση των Προσφύγων
Άλλος τίτλος Planning, implementation and evaluation of educational material with the school distance education methodology for the students of the 3rd Lyceum in the Orientation History course. The case of the thematic unit: the rehabilitation of Refugees
Συγγραφέας Ζώτου, Ιωάννα
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας ήταν να σχεδιαστεί, να υλοποιηθεί και να αποτιμηθεί μία ολοκληρωμένη παρέμβαση συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, χρησιμοποιώντας διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, για τη διδασκαλία της Ιστορίας Προσανατολισμού σε μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του Λυκείου, την ενότητα «Η Αποκατάσταση των Προσφύγων». Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκαν οι θεωρητικές προσεγγίσεις πάνω στην ΕξΑΕ. Για τον σχεδιασμό του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία του H5P, τα οποία ενσωματώθηκαν στην πλατφόρμα του Chamilo. Επίσης δημιουργήθηκε και ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας με την βοήθεια των εφαρμογών Actionbound και BlippAR. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού έγινε ποιοτική έρευνα, με ερωτηματολόγια ως ερευνητικά εργαλεία, ανοιχτών ερωτήσεων, τα οποία συμπληρώθηκαν από ειδικούς της ΕξΑΕ, εκπαιδευτικούς- φιλολόγους και μαθητές. Έπειτα αποτιμήθηκε το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας από τους μαθητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποφάνθηκαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό ήταν σύμφωνο με τις αρχές του σχεδιασμού της ΕξΑΕ και του Αναλυτικού Προγράμματος σπουδών. Τέλος χαρακτηρίστηκε διαδραστικό, ευχάριστο και διασκεδαστικό. Στο πρώτο κεφάλαιο διατυπώνονται οι ορισμοί της εξ αποστάσεως και της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Έπειτα περιγράφεται ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Παρατίθεται η ταξινομία West - Λιοναράκη και η πολυμεσική μάθηση του Mayer. Στη συνέχεια ορίζεται η επαυξημένη πραγματικότητα με βάση τα κύρια τεχνολογικά της χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που προσφέρει στην εκπαίδευση. Τέλος δίνονται οι στόχοι της διδακτικής της Ιστορίας στο Λύκειο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθεται το θεωρητικό πλαίσιο για την αποτίμηση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας με βάση το θεωρητικό μοντέλο του Bower. Στη συνέχεια γίνεται μία βιβλιογραφική επισκόπηση για την αξιοποίηση ψηφιακού περιεχομένου στην σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας και της ανάπτυξης του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Έπειτα παρατίθεται η μεθοδολογία εφαρμογής και αξιολόγησης αυτού του υλικού. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα της έρευνας του εκπαιδευτικού υλικού. Στο πέμπτο κεφάλαιο περιγράφονται τα συμπεράσματα. Ακολουθεί η βιβλιογραφία και τέσσερα παραρτήματα.
Φυσική περιγραφή 143 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented reality
Distance education
Interactive educational materials
Refugee Rehabilitation
School distance education
Teaching History
Αποκατάσταση των Προσφύγων
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Διδακτική της Ιστορίας
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Επαυξημένη πραγματικότητα
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-07-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/5/a/metadata-dlib-1700726658-297124-30384.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 377

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0