Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Πανεπιστήμιο"  Και Συγγραφέας="Κρήτης."

Τρέχουσα Εγγραφή: 13 από 437

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461433
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ για την διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σε μαθητές Στ΄ Δημοτικού : Ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης
Συγγραφέας Καλογιάννη, Παναγιώτα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ για την διδασκαλία της τοπικής Ιστορίας σε μαθητές Στ΄ Δημοτικού. Συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε για την Ακρόπολη των Αθηνών. Ακολουθώντας τις Αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν διατυπώσει οι θεωρητικοί του πεδίου της ΕξΑΕ, σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου h5p και της πλατφόρμας Chamilo, εκπαιδευτικό υλικό που παρουσιάζει την ιστορία της Ακρόπολης πολυμορφικά αξιοποιώντας τις ΤΠΕ παιδαγωγικά. Επιπρόσθετα, δημιουργήθηκε ένα χωροευαίσθητο παιχνίδι ΕΠ για την αξιολόγηση των μαθητών σχετικά με την Ιστορία του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης με βιωματικό τρόπο, αξιοποιώντας τις κινητές συσκευές. Τόσο το εκπαιδευτικό υλικό, όσο και το παιχνίδι ΕΠ αποτελούν νέα σύνθεση και αποτέλεσμα έρευνας της παρούσας εργασίας. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα για το κύριο εκπαιδευτικό υλικό και το χωροευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας. Συγκεκριμένα, το κύριο εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε από τους 13 μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα και τους 3 ειδικούς της ΕξΑΕ, ενώ το χωροευαίσθητο παιχνίδι ΕΠ αξιολόγησαν μόνο οι μαθητές. Η αποτίμηση πραγματοποιήθηκε με την χρήση ερωτηματολογίων με ερωτήσεις ανοικτού τύπου, η επεξεργασία των οποίων έγινε με το λογισμικό Atlas.ti, μέσω της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό στο σύνολό του ακολουθεί τις Αρχές σχεδιασμού με την μέθοδο της ΕξΑΕ, δηλαδή είναι διαδραστικό, εύχρηστο, ευχάριστο, με απλή και κατανοητή παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου και διαφόρων τύπων διαδραστικές δραστηριότητες με ανατροφοδότηση. Τέλος, το χωροευαίσθητο παιχνίδι ΕΠ, ήταν εύκολο και χρήσιμο ως εργαλείο μάθησης.
Φυσική περιγραφή 155 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality
Information and Communications Technology (ICT)
Local History
School Distance Learning
Space-sensitive game
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
ΤΠΕ
Τοπική Ιστορία
Χωροευαίσθητο παιχνίδι
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-06
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/d/6/metadata-dlib-1703069812-55635-8137.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 672

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0