Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Πανεπιστήμιο"  Και Συγγραφέας="Κρήτης."

Τρέχουσα Εγγραφή: 17 από 437

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000460503
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ενός εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για τη διδασκαλία της δημιουργικής απασχόλησης : ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an educational material using the method od ExAE for teaching creative employment : analysis of a child's tracing
Συγγραφέας Κοθρά, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και στη συνέχεια η αποτίμηση μιας συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ με τη χρήση ενός διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, στο μάθημα της δημιουργικής απασχόλησης και πιο συγκεκριμένα στην ενότητα: ανάλυση του παιδικού ιχνογραφήματος. Κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τους θεωρητικούς της ΕξΑΕ, και χρησιμοποιήθηκαν τα ψηφιακά εργαλεία h5p και η πλατφόρμα Chamilo. Επιπλέον σαν εισαγωγική δραστηριότητα αφόρμησης χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο ψηφιακής αφήγησης Plotagon- βίντεο 3D animation και σαν τελική δραστηριότητα αναστοχασμού η εφαρμογή Doodly. Το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε και αξιολογήθηκε από ειδικούς γνώστες σε θέματα σχεδιασμού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη χρήση ΤΠΕ, από συναδέλφους εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας αλλά και από 42 μαθητές της Β τάξης ΕΠΑΛ, του Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας. Η έρευνα ήταν μικτή (ποσοτική και ποιοτική) με σκόπιμη δειγματοληψία, και χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια κλειστού τύπου και ημιδομημένες συνεντεύξεις- focus group. Στην επεξεργασία δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου και το πρόγραμμα “IBM SPSS Statistics 20”. Τα αποτελέσματα τόσο της ποιοτικής όσο και της ποσοτικής έρευνας έδειξαν ότι το υλικό ακολουθεί τις αρχές της ΕξΑΕ και της Πολυμεσικής Μάθησης, ωστόσο θεωρήθηκε ότι δεν υπήρχε αρκετή αλληλεπίδραση μέσω αυτού ανάμεσα στους μαθητές, καθώς επίσης απουσίαζαν οι εισαγωγικές δραστηριότητες πριν από τη θεωρία.
Φυσική περιγραφή 159 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Children's Trace Analysis
Creative Engagement
Digital Storytelling Tools
Interactive Educational Material
Supplementary School Distance Education
Ανάλυση Παιδικού Ιχνογραφήματος
Δημιουργική Απασχόληση
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης
Συμπληρωματική Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-09-30
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/c/5/metadata-dlib-1700649016-631781-10539.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 436

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2