Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 21 από 433

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000457769
Τίτλος Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εφαρμογή της Διδασκαλίας μέσω Συνομηλίκων σε μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ως μέσο για την ενσωμάτωσή τους στη Γενική Τάξη
Άλλος τίτλος Attitudes of Secondary Education Teachers on the usage of peer tutoring strategies to students with Special Educational Needs or/ and Disabilities as a means to implement their inclusion in General Classroom
Συγγραφέας Μαρινάκης, Αγησίλαος Α
Σύμβουλος διατριβής Κυπριωτάκη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Μαρκοδημητράκη Μαρία
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η ανάδειξη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (στο εξής ΔμΣ), ως μέσο για τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (στο εξής Α/ΕΕΑ) στη Γενική Τάξη. Τα τελευταία χρόνια, πολλές έρευνες έχουν πραγματοποιηθεί για την εφαρμογή της στρατηγικής ΔμΣ και τα οφέλη της για μαθητές με Α/ΕΕΑ. Ακόμη, έχουν δείξει ότι η ενεργή εμπλοκή των εκπαιδευτικών σε τέτοιου είδους μεθόδους διδασκαλίας μπορούν να θέσουν τις βάσεις για τη συμπερίληψη όλων των μαθητών στη διαδικασία της μάθησης. Όσον αφορά τις απόψεις των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε τέτοιου είδους προγράμματα σε διεθνές επίπεδο, δεν είναι λίγες οι έρευνες που έχουν παρουσιάσει τις ιδιαίτερα θετικές απόψεις και εμπειρίες τους, τόσο στην κοινωνική ανάπτυξη όσο και στα ακαδημαϊκά επιτεύγματα των παιδιών που εμπλέκονταν σε αυτές. Αναφορικά με τα δεδομένα της Ελλάδας, έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες που παρουσιάζουν ενθαρρυντικά ευρήματα σχετικά με τη συμβολή της στρατηγικής διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων στην ενσωμάτωση παιδιών με Α/EEA στη γενική τάξη. Εντούτοις οι εν λόγω έρευνες επικεντρώθηκαν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς, η παρούσα μελέτη εστιάστηκε στη μελέτη των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Στην εν λόγω έρευνα συμμετείχαν 202 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο Γενικής παιδείας όσο και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, οι αντιλήψεις των οποίων αξιολογήθηκαν με ένα ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τη θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στη Διδασκαλία μέσω συνομηλίκων και τα οφέλη που μπορεί να έχει για τους μαθητές τους με Α/ΕΕΑ. Επιπλέον, τα δεδομένα υπογράμμισαν την ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφοροποιήσεων στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής έναντι των συναδέλφων τους στη Γενική παιδεία σχετικά με την εκπαίδευση όλων των μαθητών. Τα αποτελέσματα ακόμα, τονίζουν τη σημασία που αποδίδουν οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας στην εκπαίδευση όλων των μαθητών.
Φυσική περιγραφή 118 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Inclusion
Peer tutoring
Secondary Education
Teachers’ attitudes
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Διδασκαλία μέσω συνομηλίκων
Συμπερίληψη
Ημερομηνία έκδοσης 2023-06-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/a/a/c/metadata-dlib-1690974483-735726-6413.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 361

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 8