Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 25 από 435

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454966
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση : η περίπτωση της λίμνης Κουρνά
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material using the method of Distance Education for Environmental Education : the case of Kournas Lake
Συγγραφέας Βεργεράκη, Ευφροσύνη
Μέλος κριτικής επιτροπής Γόγουλου Αγορίτσα
Μανούσου Ευαγγελία
Περίληψη Στα πλαίσια της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο: «Περιήγηση στη λίμνη Κουρνά», σύμφωνα με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στα πλαίσια της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση των μαθητών δημοτικού εστιάζοντας στην περίπτωση της λίμνης Κουρνά. Για την υλοποίηση του εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν διατυπώσει οι θεωρητικοί του πεδίου της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και αξιοποιήθηκαν το ψηφιακό εργαλείο h5p και η πλατφόρμα Chamilo. Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα χωροευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας με τις εφαρμογές Actionbound και Blippar για την περιήγηση στη λίμνη Κουρνά. Εν συνεχεία, το Εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε από τρεις ειδικούς της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης ως προς τα τρία Ερευνητικά Ερωτήματα που είχαν τεθεί ως υποχρεωτικά προς διερεύνηση από όλους τους φοιτητές του Προγράμματος. Πιο αναλυτικά, ερευνήθηκε ως προς το αν διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, αν δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης κι ως προς το ποια είναι τα δυνατά σημεία του και ποιες προτάσεις βελτίωσης μπορούν να γίνουν. Έπειτα αποτιμήθηκε από πέντε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς δύο ερευνητικά ερωτήματα: το κατά πόσο το εκπαιδευτικό υλικό κρίνεται κατάλληλο να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική πράξη στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Αγωγής κι ως προς το ποια είναι τα δυνατά σημεία του και ποιες προτάσεις βελτίωσης μπορούν να γίνουν. Η αποτίμηση έγινε με τη χρήση της ποιοτικής μεθόδου έρευνας και πιο συγκεκριμένα διαμορφωτικής αξιολόγησης περιεχομένου. Ως μέσα συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν δύο ερωτηματολόγια με ερωτήσεις ανοικτού τύπου, ένα για κάθε ομάδα ερευνητών. Για την επιλογή των συμμετεχόντων εφαρμόστηκε η σκόπιμη δειγματοληψία κριτηρίου κι η ομάδα των συμμετεχόντων αποτελεί δείγμα ευκολίας. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό ήταν διαδραστικό, εύχρηστο, ευχάριστο και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και οι εκπαιδευτικοί στο σύνολο τους θα το εφάρμοζαν στην διδακτική τους πράξη.
Φυσική περιγραφή 159 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance learning
Environmental education in primary
Teaching and learning material
Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Υλικού
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Δημοτικού Σχολείου
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/4/f/metadata-dlib-1682409226-908817-32340.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 337

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2