Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 28 από 433

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454711
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, με θέμα την ανάπτυξη δεξιοτήτων της «Θεωρίας του Νου», μέσα από τη χρήση κοινωνικών ιστοριών, με σκοπό την ενίσχυση της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης παιδιών με αυτισμό
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material with the method of Distance Learning for developing of the Theory of Mind, through the use of social stories, in order to enhance social and emotional development of autistic children
Συγγραφέας Αναγνωστοπούλου-Καμαλακίδου Ναταλία
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων της «Θεωρίας του Νου», μέσα από τη χρήση κοινωνικών ιστοριών, με σκοπό την ενίσχυση της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης παιδιών με αυτισμό. Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού αξιοποιήθηκαν οι αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Το διαδραστικό υλικό δημιουργήθηκε με το λογισμικό H5P και στη συνέχεια ενσωματώθηκε στο περιβάλλον του Chamilo. Έπειτα ακολούθησε η αποτίμηση του υλικού. Σε πρώτο στάδιο διεξήχθη ποιοτική έρευνα με σκόπιμη δειγματοληψία ειδικών και εργαλείο ερευνητικό το ερωτηματολόγιο. Αυτό το ερωτηματολόγιο απάντησε στα δύο πρώτα ερευνητικά ερωτήματα, πρώτον αν το υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και δευτερευόντως αν έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Σε δεύτερο στάδιο μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευτικών διερευνήθηκε η εγκυρότητα του υλικόυ από επιστημονική και παιδαγωγική άποψη. Τα δεδομένα που συλλέχθησαν αναλύθηκαν με την ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το υλικό διέπεται από τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης και είναι σχεδιασμένο με βάση τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Πρέπει να σημειώσουμε επίσης, πως οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την επιστημονική εγκυρότητα του υλικού απαντούν στο τρίτο ερευνητικό ερώτημα και είναι θετικές με κάποιες επισημάνσεις οι οποίες θα ληφθούν υπόψη. Η εγκυρότητα του περιεχομένου του εκπαιδευτικού υλικού διαπιστώθηκε με τις θετικές απόψεις των εκπαιδευτικών.
Φυσική περιγραφή 155 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Autism spectrum disorder
Distance Learning
Educational material
Qualitative research
Social Stories
Theory of Mind
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Θεωρία του Νου
Κοινωνικές Ιστορίες
Ποιοτική έρευνα
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/0/4/metadata-dlib-1680675494-952980-7638.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 310

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2