Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 44 από 450

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461441
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για την ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης σε μαθητές της Ε΄ Δημοτικού μέσω του εκπαιδευτικού εργαλείου Makey Makey με την τεχνική της ανεστραμμένης τάξης
Συγγραφέας Μπακαρός, Αλέξανδρος Μιχαήλ
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, υλοποίηση και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία τη ΕξΑΕ για την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης σε μαθητές της Ε΄ Δημοτικού μέσω του εκπαιδευτικού εργαλείου Makey Makey με την τεχνικής της ανεστραμμένης τάξης. Η τεχνική που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της ανεστραμμένης τάξης και εντάσσεται στην κατηγορία της μικτής μάθησης. Οι μαθητές αρχικά μελέτησαν το ΕΥ με την μέθοδο της ΕξΑΕ και κατόπιν επέστρεψαν στην τάξη και εφάρμοσαν αυτά που έμαθαν μέσα ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού και μία απτική διεπαφή. Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκαν δύο κυρίως συνδυασμοί εκπαιδευτικών εργαλείων. Αρχικά η μελέτη και παρουσίαση του ΕΥ πραγματοποιήθηκε μέσα από την πλατφόρμα Chamilo με υλικό που σχεδιάστηκε κυρίως μέσω του εργαλείου H5P και κατόπιν η εφαρμογή των όσων έμαθαν οι μαθητές πραγματοποιήθηκε μέσα από την πλακέτα Makey Makey η οποία προγραμματίστηκε με την γλώσσα οπτικού προγραμματισμού Scratch. Η σχεδίαση του ΕΥ διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιήθηκε με δύο έρευνες. Αρχικά αξιολογήθηκε ως προς το εάν σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις αρχές και την μεθοδολογία της ΕξΑΕ και τη Γνωστική Θεωρία της Πολυμεσικής Μάθησης. Η αξιολόγηση αυτή, έγινε από τρείς τελειόφοιτους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» - Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-learning). Η δεύτερη έρευνα πραγματοποιήθηκε από δέκα μαθητές της Ε΄ Δημοτικού οι οποίοι αρχικά μελέτησαν το ΕΥ και κατόπιν το αξιολόγησαν. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών το ΕΥ είναι διαδραστικό, εύκολα κατανοητό στον εκπαιδευόμενο, ελκυστικό και ευχάριστο ενώ έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις μεθοδολογία της ΕξΑΕ και τις αρχές της Πολυμεσικής μάθησης.
Φυσική περιγραφή 150 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Algorithms, tangible interfaces
Flipped classroom
Multimedia educational material
Optical programming
Problem solving
School distance learnin
Tangible interfaces
Αλγόριθμοι
Ανεστραμμένη τάξη
Απτικές διεπαφές
Επίλυση προβλημάτων
Οπτικός προγραμματισμός
Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/f/5/metadata-dlib-1703070920-20075-11408.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 240

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0