Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 436 από 445

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464323
Τίτλος Η διερεύνηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αυτονομίας των εξ αποστάσεως φοιτητών : ο ρόλος του καθηγητή συμβούλου και του εκπαιδευτικού υλικού στην αυτονομία / Φιλοΐτη Μαριγιάννα.
Άλλος τίτλος Factors that contribute to enhancing the autonomy of distance learners
Συγγραφέας Φιλοΐτη, Μαριγιάννα
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Καρβούνης Λάμπρος
Ιωακειμίδου Συλβή
Περίληψη Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αυτονομίας των εξ αποστάσεως φοιτητών. Δύο από αυτούς είναι ο ρόλος του καθηγητή-συμβούλου και ο ρόλος του εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στην παρούσα εργασία θα δοθεί έμφαση σε αυτούς τους δύο παράγοντες.. Η σημασία του καθηγητή-συμβούλου στη σύγχρονη εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει σταδιακά ενισχυθεί ως καταλύτης για την ενίσχυση της αυτονομίας των φοιτητών. Η έλευση της διαδικτυακής μάθησης έχει εξαλείψει τους περιορισμούς που επιβάλλονται από γεωγραφικούς περιορισμούς, δίνοντας στους φοιτητές τη δυνατότητα να επωφεληθούν από εκπαιδευτικό υλικό και ευκαιρίες ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους. Εντούτοις, το αυξημένο επίπεδο προσαρμοστικότητας απαιτεί επίσης αυξημένο βαθμό αυτοπειθαρχίας και αυτοκινητοποίησης από την πλευρά των φοιτητών. Πρωταρχικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τη λειτουργία των δύο παραπάνω παραγόντων που συμβάλλουν στη διευκόλυνση της ανάπτυξης αυτονομίας των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Θα διερευνηθούν οι στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από τους καθηγητές-συμβούλους για την ενίσχυση της μάθησης των φοιτητών και την προώθηση της συμμετοχής των φοιτητών στις εκπαιδευτικές τους προσπάθειες. Η παρούσα μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις παιδαγωγικές τεχνικές που έχουν αποδειχθεί πολύ επιτυχημένες στην προώθηση της αυτονομίας των φοιτητών. Επιπλέον, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ότι οι καθηγητές-σύμβουλοι έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν σημαντικά στην καλλιέργεια ικανοτήτων κριτικής σκέψης και στην προώθηση αυτόνομων πρακτικών μάθησης μεταξύ των φοιτητών. Οι καθηγητές-σύμβουλοι έχουν την ικανότητα να ενισχύσουν τη συμμετοχή των φοιτητών και τις επενδύσεις στις εκπαιδευτικές τους εμπειρίες δημιουργώντας ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης. Η παρούσα διατριβή υπογραμμίζει τη σημασία των παραγόντων που ενισχύουν την αυτονομία των φοιτητών και συγκεκριμένα του εκπαιδευτικού υλικού αλλά και του καθηγητή-συμβούλου στο πλαίσιο της σύγχρονης εξ αποστάσεως τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι καθηγητές- σύμβουλοι διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διευκόλυνση της ανάπτυξης των ικανοτήτων και των γνώσεων των μαθητών που είναι απαραίτητες για την επίτευξη επιτυχίας σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της παροχής συμβουλών, υποστήριξης και ενθάρρυνσης. Η αυξανόμενη επικράτηση της διαδικτυακής μάθησης απαιτεί τη συνεχή διερεύνηση στρατηγικών για την ενίσχυση της αυτονομίας των φοιτητών και την παροχή ουσιαστικών μαθησιακών εμπειριών.
Φυσική περιγραφή 101 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Online learning
Student autonomy
University professor
Αυτονομία φοιτητών
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Καθηγητής τριτοβάθμιας
Ημερομηνία διάθεσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/b/9/4/metadata-dlib-1713868487-989243-11554.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 4

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0