Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Πανεπιστήμιο"  Και Συγγραφέας="Κρήτης."

Τρέχουσα Εγγραφή: 435 από 450

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464636
Τίτλος Η αξιοποίηση της Προβολής Χαρτογράφησης (Projection Mapping) στην Εκπαίδευση : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδικτυακού Εκπαιδευτικού Υλικού και Οδηγού λογισμικού δημιουργίας προβολών χαρτογράφησης με τη μεθοδολογία της EξΑΕ / Χαρίκλεια Μαρκουλάκη.
Άλλος τίτλος The Use of Projection Mapping in Education : Design, implementation and evaluation of online Educational Material and Guide for projection mapping software using the methodology of Distance Education.
Συγγραφέας Μαρκουλάκη, Χαρίκλεια
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, διερευνήθηκε η αξιοποίηση της Προβολής Χαρτογράφησης (Projection Mapping) σε διαφορετικούς τύπους και βαθμίδες Εκπαίδευσης. Επιπλέον, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αποτιμήθηκε Εκπαιδευτικό Υλικό και Οδηγός για όσους/ες επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις ή διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με αυτήν την Τεχνολογία. Για την υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Υλικού αξιοποιήθηκε η μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και οι αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης του Mayer. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στο λογισμικό H5P και ενσωματώθηκε στο διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης Chamilo. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση της έρευνας το δείγμα αποτελείτο από τρεις (3) ειδικούς στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και στη δεύτερη φάση της έρευνας το δείγμα αποτελείτο από έντεκα (11) εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι/ες είναι μεταπτυχιακοί/ες φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Κρήτης. Τα μέσα συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν ερωτηματολόγια με ερωτήσεις κυρίως ανοικτού τύπου, ένα για κάθε ομάδα συμμετεχόντων/ουσών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το Εκπαιδευτικό Υλικό είναι εύχρηστο, ενδιαφέρον και πρωτότυπο, παρουσιάζει το θέμα απλά και κατανοητά, είναι διαδραστικό και αλληλεπιδραστικό, στηρίζει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες στη μελέτη τους και τους/τις καθοδηγεί στην αυτό-μάθηση, ενώ ανατροφοδοτεί συνεχώς τους/τις εκπαιδευόμενους/ες και τους δίνει τη δυνατότητα της αυτό-αξιολόγησης, Τέλος, το Εκπαιδευτικό Υλικό εμπεριέχει τον σκοπό και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, στα οποία ανταποκρίνεται και είναι συνεπές ως προς τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης.
Φυσική περιγραφή 197 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Educational Material
MadMapper
Projection Mapping
Virtual Environment
Εικονικό Περιβάλλον
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Προβολή Χαρτογράφησης / Projection Mapping
Ημερομηνία διάθεσης 2024-01-08
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/d/c/e/metadata-dlib-1715764549-891032-15431.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2027-04-01