|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
285.
|
''Γνωστικές- πραξιακές και κονστρουκτιβιστικές θεωρίες μάθησης στα νέα σχολικά εγχειρίδια : το παράδειγμα των μαθηματικών της Α' και β' τάξης του δημοτικού σχολείου
|
Μαλαγαρδή, Αλκμήνη
|
2010 |
|
286.
|
Διγλωσσική ανάπτυξη και δίγλωσσική συμπεριφορά αλλοδαπών μαθητών Γυμνασίου στην Ιεράπετρα Κρήτης
|
Ξενικάκη, Ιωάννα
|
2010 |
|
287.
|
''Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Ρωσία. Η περίπτωση του σχολείου''Νίκος Ματσου΄ατίσης'' στη Σταυρούπολη Ρωσίας''
|
Χουστουλάκη, Κωστούλα-Μαρίνα
|
2010 |
|
288.
|
Εναλλακτικές ιδέες/ αντιλήψεις (alternative conceptions) και λανθασμένες ιδεές/ αντιλήψεις (misconceptions) στις φυσικές επιστήμες. : Έρευνα σε μαθητές Β΄γυμνασίου, με σκοπό την ανάδειξη , καταγραφή και διερέυνηση των εναλλακτικών ιδεώνκαι των παρερμηνειών στα θέματα της υδροστατικής πίεσης, της επίπλευσης και βύθισης των σωμάτων
|
Μουτσάκη, Καλλιόπη
|
2010 |
|
289.
|
''Η αγωγή για την ειρήνη μέσα από τα νέα σχολικά εγχειρίδια της Ιστορίας : το παράδειγμα του σχολικού εγχειριδίου της Ιστορίας της Ε' Δημοτικού''
|
Τσόκκας, Μάριος
|
2010 |
|
290.
|
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά του νηπιαγωγείου σε σχέση με χαρακτηριστικά της μητέρας τους
|
Κοσκίδου, Πηνελόπη
|
2010 |
|
291.
|
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο ανάπτυξης τεχνολογικού εγραμματισμού, δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και δράσης
|
Αναγνωστάκης, Σίμος
|
2010 |
|
292.
|
Η πληροφορική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας
|
Μαρτιμιανάκη-Παπαδάκη, Αθηνά Μ
|
2010 |
|
293.
|
Η πολιτισική ετερότητα στο διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών για το νηπιαγωγείο και στον οδηγό νηπιαγωγού
|
Βερυκοκάκη, Ευστρατία
|
2010 |
|
294.
|
Η πραγμάτωση των συμφωνικών συμπλεγμάτων στο λόγο των παιδιών με γλωσσικές διαταραχές
|
Σταυγιαννουδάκη, Αφροδίτη
|
2010 |
|