|
Τίτλος |
Δημιουργός |
Ημερομηνία |
|
291.
|
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο ανάπτυξης τεχνολογικού εγραμματισμού, δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και δράσης
|
Αναγνωστάκης, Σίμος
|
2010 |
|
292.
|
Η πληροφορική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας
|
Μαρτιμιανάκη-Παπαδάκη, Αθηνά Μ
|
2010 |
|
293.
|
Η πολιτισική ετερότητα στο διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών για το νηπιαγωγείο και στον οδηγό νηπιαγωγού
|
Βερυκοκάκη, Ευστρατία
|
2010 |
|
294.
|
Η πραγμάτωση των συμφωνικών συμπλεγμάτων στο λόγο των παιδιών με γλωσσικές διαταραχές
|
Σταυγιαννουδάκη, Αφροδίτη
|
2010 |
|
295.
|
Κοινωνική έρευνα δράσης στο γυμνάσιο Γαράζου του ορεινού Μυλοποτάμου
|
Ροδοπούλου, Ξανθή
|
2010 |
|
296.
|
Οι εναλλακτικές ιδέες των μαθητών πάνω στις φυσικές επιστήμες - τα κοινά χαρακτηριστικά τους
|
Ξηρουχάκη, Φιλιώ
|
2010 |
|
297.
|
Οπτικός γραμματισμός ως εργαλείο ανάπτυξης μεταγνωστικών δεξιοτήτων
|
Τζώρτζογλου, Κωνσταντία
|
2010 |
|
298.
|
"Παράγοντες που επηρεάζουν τις στάσεις των εκπαιδευτικών γυμνασίων ως προς την εκπαιδευτική αξιοποιήσητου πανελλήνιου σχολικού δικτύου"
|
Πλατινάκης, Κωνσταντίνος
|
2010 |
|
299.
|
Παραγωγή σύνθετων λέξεων της ελληνικής από φυσικούς και αλλόγλωσσους ομιλητές
|
Καλλιγιαννάκη, Στέλλα
|
2010 |
|
300.
|
Συμφωνικά συμπλέγματα στο λόγο παιδιών με γλωσσικές διαταραχές : διορθωτικές παρεμβάσεις μέσω δραματουργικών δραστηριοτήτων
|
Καλησπεράκη, Φωτεινή
|
2010 |
|