Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 1 από 445

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464633
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία συμπληρωματικής σχολικής ΕΞαΕ, με τη χρήση διαδραστικού υλικού, σε μαθητές της Γ τάξης Γενικού Ενιαίου Λυκείου, στο μάθημα της Πληροφορικής, για τη διδασκαλία των εννοιών «Πρόβλημα» και «Αλγόριθμος» : ενότητες 1.1, 1.5, 2.1 του βιβλίου μαθητή «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ τάξης Γενικού Ενιαίου Λυκείου / Γεωργακόπουλος Ανδρέας.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material for the supplementary school Distance Learning of the 3rd grade High School students, to introduse them to the concepts of "Problem" and "Algorithm": using interactive educational material
Συγγραφέας Γεωργακόπουλος, Ανδρέας
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να σχεδιαστεί, υλοποιηθεί και αποτιμηθεί Εκπαιδευτικό Υλικό για την συμπληρωματική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση των ενοτήτων 1.1, 1.5 και 2.1 του σχολικού βιβλίου «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ τάξης Γενικού Ενιαίου Λυκείου, προσανατολισμού οικονομίας και πληροφορικής, οι οποίες συστήνουν τους μαθητές στις έννοιες «Πρόβλημα» και «Αλγόριθμος». Το παρόν υλικό ακολουθεί τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Αναστασιάδης, 2008) και τις αρχές της θεωρίας πολυμεσικής μάθησης του Mayer (Mayer, 2005). Παράλληλα, ο σχεδιασμός του Εκπαιδευτικού Υλικού βασίστηκε στο μοντέλο West-Λιοναράκη (Λιοναράκης, 2001) δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη διαδραστικότητά του. Έγινε εκτεταμένη χρήση Τ.Π.Ε., όπως οι πλατφόρμες h5p και Doodly για τη δημιουργία των παρουσιάσεων, οι πλατφόρμες padlet, wordwall για τις δραστηριότητες, η εφαρμογή plotagon για τη δημιουργία περιεχομένου ψηφιακής αφήγησης, ενώ όλα φιλοξενήθηκαν στην πλατφόρμα Chamilo. Η αποτίμηση έγινε από 3 ειδικούς της ΕξΑΕ, 3 καθηγητές Πληροφορικής και 3 μαθητές προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής. Για τη συλλογή δεδομένων έγινε χρήση διαφορετικών ερωτηματολογίων για κάθε ομάδα συμμετεχόντων, τα οποία είχαν ερωτήσεις ανοικτού τύπου. Στη συνέχεια έγινε ποιοτική ανάλυση των δεδομένων, η οποία έδειξε ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι βιβλιογραφικά τεκμηριωμένο, παρουσιάζει με απλό, κατανοητό και διαδραστικό τρόπο το γνωστικό αντικείμενο, ενώ ταυτόχρονα ευνοεί την αυτοαξιολόγηση και την ανακαλυπτική μάθηση (Σπανακά – Λιοναράκης, 2017). Παράλληλα, κρίθηκε ότι υπάρχουν τομείς στους οποίους το παρόν εκπαιδευτικό υλικό θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω με τη χρήση chat και περισσότερης ψηφιακής αφήγησης.
Φυσική περιγραφή 159 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Algorithm
Assessment
Educational Material
I.C.T.
Informatics
Problem
Supplementary School Distance Education
Αλγόριθμος
Αποτίμηση
Εκπαιδευτικό Υλικό
Πληροφορική
Πρόβλημα
Συμπληρωματική Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Τ.Π.Ε.
Ημερομηνία έκδοσης 2024-03-29
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/f/1/e/metadata-dlib-1715761365-760034-15031.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 3

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0