Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 4 από 435

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461472
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ με θέμα : «Οι Τέσσερις Νεομάρτυρες Γεώργιος, Αγγελής, Μανουήλ και Νικόλαος από τις Μέλαμπες και το μαρτύριό τους στο Ρέθυμνο την 28η Οκτωβρίου 1824»
Άλλος τίτλος The Four New Martyrs Georgios, Angel, Manuel and Nikolaos from Melampes and their martyrdom in Rethymnon on October 28, 1824
Τέσσερις Νεομάρτυρες Γεώργιος, Αγγελής, Μανουήλ και Νικόλαος από τις Μέλαμπες και το μαρτύριό τους στο Ρέθυμνο την 28η Οκτωβρίου 1824
Συγγραφέας Τσουρδαλάκης, Αντώνης
Σύμβουλος διατριβής Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Βασική επιδίωξη της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού, αναφορικά με τους Τέσσερις Νεομάρτυρες Γεώργιο, Αγγελή, Μανουήλ και Νικόλαο από τις Μέλαμπες και το μαρτύριό τους στο Ρέθυμνο, την 28η Οκτωβρίου 1824. Το εκπαιδευτικό υλικό της εν λόγω εργασίας δημιουργήθηκε, προκειμένου να βοηθήσει κάθε ενήλικα να γνωρίσει τη ζωή και το μαρτύριο των Τεσσάρων Νεομαρτύρων, με βάση γραπτές πηγές της εποχής και μεταγενέστερες αλλά και προφορικές παραδόσεις, που αντλήσαμε τόσο από τη γενέτειρά τους, τις Μέλαμπες, όσο και από τον τόπο του Μαρτυρίου τους το Ρέθυμνο, καθώς επίσης και από πρόσφατα ευρεθέντα στοιχεία στο πλαίσιο ιστορικής έρευνας που διεξήγαγα εντός και εκτός της νήσου Κρήτης. Επίσης στοχεύει στο να αναδείξει τους αγώνες των Αγίων Αγγελή, Μανουήλ, Γεωργίου και Νικολάου για την ελευθερία και τη θυσία τους και τον μαρτυρικό τους θάνατο για τη χριστιανική τους πίστη. Στη βάση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας, παρουσιάστηκαν γενικά στοιχεία σχετικά με την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, τα ζητήματα σχεδιασμού και την έννοια της ιστορίας. Στη συνέχεια, εξετάστηκε η μεθοδολογία της έρευνας. Αφού αναλύθηκαν λεπτομερώς τα ευρήματα και απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα από τους τρεις αξιολογητές, προχωρήσαμε στην ανάδειξη των συμπερασμάτων. Η αξιολόγηση κατέδειξε ότι το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο αυτής της εργασίας συμμορφωνόταν με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Επιπλέον, μέσω της αξιολόγησης, εντοπίστηκαν όλες οι θετικές πτυχές του σχεδιασμού του εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και τα σημεία που, κατά την άποψη των αξιολογητών, μπορούσαν να βελτιωθούν.
Φυσική περιγραφή 136 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Education
Distance Learning
Educational Material
Evaluation of Educational Material
History
Qualitative Research
Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Υλικού
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ιστορία
Ποιοτική Έρευνα
Ημερομηνία έκδοσης 2023-12-01
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/4/7/5/metadata-dlib-1703148722-114610-11939.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 665

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2024-06-01