Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 435 από 440

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000463961
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Φυσικής στην ενότητα «Ηλεκτρισμός - Ε’ Δημοτικού» στην υποενότητα «Το ηλεκτρικό κύκλωμα» / Γεώργιος Αλέξανδρος Ρεράκης.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material using the distance education method for the training of Primary Education teachers for the teaching of Physics in the section "Electricity - 5th Grade" in the subsection "The electric circuit"
Συγγραφέας Ρεράκης, Γεώργιος Αλέξανδρος
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κωστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού που αναπτύχθηκε για το ασύγχρονο μάθημα: «Το ηλεκτρικό κύκλωμα». Το εκπαιδευτικό υλικό φιλοξενήθηκε στην πλατφόρμα Chamilo και δημιουργήθηκε με τη χρήση του εργαλείου h5p. Το θέμα της εργασίας ανήκει στον τομέα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία, ειδικά μετά την Covid19 εποχή , απασχολεί και προβληματίζει σε μεγάλο βαθμό. Στο πλαίσιο αυτής της εκπαίδευσης, συνυπάρχουν πολλοί παράγοντες που περιλαμβάνουν τον μαθητή, τον εκπαιδευτή-σύμβουλο, τη διαδικασία διδασκαλίας, την επικοινωνία, τον τόπο, τον χρόνο, τον εκπαιδευτικό οργανισμό, την αξιολόγηση και το εκπαιδευτικό υλικό. Ανεξαρτήτως της μορφής που λαμβάνει το εκπαιδευτικό υλικό, είτε είναι έντυπο είτε ψηφιακό, η βασική του αποστολή είναι να καθοδηγεί τον μαθητή (εκπαιδευόμενο) στο τι πρέπει να κάνει, τον λόγο για τον οποίο το κάνει, τον χρόνο και τον τρόπο με τον οποίο θα εκτελέσει τις εργασίες του και τον ενδυναμώνει να αυτοαξιολογηθεί. Στη συνέχεια, η έννοια της αλληλεπίδρασης, γνωστή και ως "καθοδηγούμενη διδακτική συζήτηση" (Guided Didactic Conversation), αναδεικνύεται ως κρίσιμος παράγοντας και στοιχείο που απαρτίζει τον πυρήνα κάθε εκπαιδευτικού υλικού της αποστασιοποιημένης εκπαίδευσης. Το γνωστικό αντικείμενο του ψηφιακού αυτού μαθήματος είναι το ηλεκτρικό φορτίο, ο ηλεκτρισμός, τα ηλεκτρικά κυκλώματα και η λειτουργία τους, έννοιες που πολλές φορές προβληματίζουν και μπερδεύουν τον εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού έγινε από τρεις εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι και παρακολούθησαν ασύγχρονα το διαδικτυακό αυτό μάθημα. Η ποιοτική συλλογή των ερευνητικών δεδομένων ανέδειξε την ικανοποίησή τους από τα εκπαιδευτικά οφέλη που απέκτησαν. Εστίασαν στην αναβάθμιση της γνωστικής και επιστημονικής τους επάρκειας μέσω του εκπαιδευτικού υλικού. Επίσης, αναγνώρισαν την προώθηση της κατανόησης μέσω του διαλόγου που παρουσίασε το υλικό. Αναφέρθηκαν στον πρακτικό και χρήσιμο προσανατολισμό του, ενώ επεσήμαναν την αλληλεπιδραστική φύση του υλικού. Ειδικότερα, τόνισαν τον καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο του, τη φιλική και πολυμεσική παρουσίασή του καθώς και τις συνθήκες που δημιούργησε για την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση μέσω δραστηριοτήτων και ανατροφοδότησης.
Φυσική περιγραφή 118 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Circuits
Distance education
Electricit
Interaction
Αλληλεπίδραση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρισμός
Κυκλώματα
Ημερομηνία διάθεσης 2024-03-09
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/5/7/f/metadata-dlib-1712824630-773523-26822.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 7

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2027-03-09