|
Title |
Creator |
Date |
|
55.
|
Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Τρούλη, Καλλιόπη Γ
|
2003 |
|
56.
|
Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά σε παιδιά Δημοτικού Σχολείου με κανονική νοημοσύνη - Δυσαριθμησία (Διάγνωση - Αντιμετώπιση)
|
Περικλειδάκης, Γεώργιος Α
|
2003 |
|
57.
|
Διπολιτισμική - Διγλωσσική στην Ελλάδα. Η περίπτωση των «Σχολείων Παλιννοστούντων»
|
Κοντογιάννη, Διονυσία Δ
|
2002 |
|
58.
|
Εκπαιδευτική κινητικότητα και παραεκπαιδευτικοί μηχανισμοί : οι εκτιμήσεις μαθητών και δημόσιων εκπαιδευτικών για το ρόλο των φροντιστηρικών και ιδιαίτερων μαθημάτων στη μετάβαση από το δευτεροβάθμιο στο τριτοβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης
|
Πολυχρονάκη, Μαρία
|
2002 |
|
59.
|
Ο «άλλος» ως λόγος και ως εικόνα στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα σχολικά εγχειρίδιατων κοινωνικών σπουδών του Δημοτικού σχολείου : Η περίπτωση της Αγγλίας, της Ελλάδας των Η.Π.Α
|
Ιβρίντελη, Μαρία
|
2002 |
|
60.
|
Οι Τέχνες ως μέσο αποτελεσματικής μάθησης. Το παράδειγμα του Γλωσσικού Μαθήματος
|
Μέγα, Γεωργία Η
|
2002 |
|
61.
|
Οι επιπτώσεις της ψυχικής πίεσης στη σχολική επίδοση των μαθητών
|
Taha, Nihad H
|
2001 |
|
62.
|
Το ιστορικό μυθιστόρημα για παιδιά και νέους κατά την περίοδο 1900-1980. Τα πρόσωπα και τα προσωπεία
|
Μητροφάνης, Ιωάννης
|
2001 |
|
63.
|
Το Παιδικό βίωμα του Γιάννη Ρίτσου στο έργο του
|
Βογιατζής, Ιωάννης Α
|
2001 |
|
64.
|
Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του Δημοτικού Σχολείου
|
Παπανής, Ευστράτιος
|
2001 |
|