|
Title |
Creator |
Date |
|
58.
|
Εκπαιδευτική κινητικότητα και παραεκπαιδευτικοί μηχανισμοί : οι εκτιμήσεις μαθητών και δημόσιων εκπαιδευτικών για το ρόλο των φροντιστηρικών και ιδιαίτερων μαθημάτων στη μετάβαση από το δευτεροβάθμιο στο τριτοβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης
|
Πολυχρονάκη, Μαρία
|
2002 |
|
59.
|
Ο «άλλος» ως λόγος και ως εικόνα στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα σχολικά εγχειρίδιατων κοινωνικών σπουδών του Δημοτικού σχολείου : Η περίπτωση της Αγγλίας, της Ελλάδας των Η.Π.Α
|
Ιβρίντελη, Μαρία
|
2002 |
|
60.
|
Οι Τέχνες ως μέσο αποτελεσματικής μάθησης. Το παράδειγμα του Γλωσσικού Μαθήματος
|
Μέγα, Γεωργία Η
|
2002 |
|
61.
|
Οι επιπτώσεις της ψυχικής πίεσης στη σχολική επίδοση των μαθητών
|
Taha, Nihad H
|
2001 |
|
62.
|
Το ιστορικό μυθιστόρημα για παιδιά και νέους κατά την περίοδο 1900-1980. Τα πρόσωπα και τα προσωπεία
|
Μητροφάνης, Ιωάννης
|
2001 |
|
63.
|
Το Παιδικό βίωμα του Γιάννη Ρίτσου στο έργο του
|
Βογιατζής, Ιωάννης Α
|
2001 |
|
64.
|
Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του Δημοτικού Σχολείου
|
Παπανής, Ευστράτιος
|
2001 |
|
65.
|
Μια διδακτική προσέγγιση των ρητών αριθμών με έμφαση στις εννοιολογικές τους όψεις μέσα από τη χρήση ειδικά σχεδιασμένου υπολογιστικού περιβάλλοντος
|
Δαφέρμος, Βασίλης Ι
|
2000 |
|
66.
|
Η περιγραφή αξιολόγησης του μαθητή στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
|
Χανιωτάκης, Νικόλαος Ι
|
1999 |
|
67.
|
Παιδαγωγικές δομές της Νεοπλατωνικής και Χριστιανικής Αισθητικής. Ο Πλωτίνος και ο Γρηγόριος Νύσσης
|
Νικηταρά-Κρεμμυδά, Χριστίνα
|
1998 |
|