Your browser does not support JavaScript!

Διδακτορικές διατριβές

Τρέχουσα Εγγραφή: 15 από 70

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000416157
https://
Τίτλος Διερευνώντας το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και των δικαιωμάτων του παιδιού με την υποστήριξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος
Συγγραφέας Γκότζος, Δημήτριος
Σύμβουλος διατριβής Β. Μακράκης
Περίληψη Στη διατριβή αυτή παρουσιάζεται μια προσπάθεια ενσωμάτωσης των θεμάτων της κλιματικής αλλαγής και των δικαιωμάτων του παιδιού στο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού δημοτικού σχολείου μέσω των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.). Ο γενικός σκοπός της διατριβής είναι να διερευνήσει τις απόψεις, τις γνώσεις και τις ενέργειες των μαθητών/-τριών σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών και την κλιματική αλλαγή, καθώς και να παρέχει ευκαιρίες για να αναλάβουν δράση και να εμπλακούν προσωπικά στην προσπάθεια για τη διευθέτηση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών του στα δικαιώματα του παιδιού με την υποστήριξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος (ΔΜΠ). Στη διατριβή διερευνάται το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, η έννοια των δικαιωμάτων του παιδιού και o τρόπους που αυτά επηρεάζονται από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Επίσης, περιγράφεται η πορεία από τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας στους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης συσχετιζόμενη με την εκπαίδευση για την κλιματική αλλαγή αλλά και τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Στη συνέχεια, αναλύονται οι θεωρίες μάθησης που υιοθετήθηκαν (που βασίζονται στο μαθησιακό παράδειγμα ΕxConTra), η χρήση των Τ.Π.Ε. ως γνωστικών εργαλείων και οι θεωρίες σχεδιασμού αναλυτικού προγράμματος. Επιλέξαμε να σχεδιάσουμε ένα ανοιχτό, θεματοκεντρικό, διεπιστημονικό, ολοκληρωμένο αναλυτικό πρόγραμμα για την κλιματική αλλαγή και τα δικαιώματα του παιδιού με τη χρήση ενός ΔΜΠ, που σχεδιάστηκε με τα εργαλεία Drupal και Flash. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ερευνητικής εφαρμογής του ΔΜΠ με διδακτικο-ερευνητικές παρεμβάσεις σε 5 σχολεία και 9 τμήματα Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, αναλύουμε το βαθμό στον οποίον επιτεύχθηκαν ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας, όπως αυτοί εκφράζονται μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα. Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν το ρόλο του συνερευνητή: ήταν συνεργάτες μας στη συλλογή του ερευνητικού υλικού και εφάρμοσαν τις διδακτικο-ερευνητικές παρεμβάσεις στις τάξεις τους, άλλοτε με τη βοήθεια του ερευνητή και άλλοτε αυτοτελώς.
Φυσική περιγραφή 384 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Child rights
Climate change
Research-based teaching interventions
Web-based learning environment
Διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον
Διδακτικο-ερευνητικές παρεμβάσεις
Δικαιώματα του παιδιού
Κλιματική αλλαγή
Ημερομηνία έκδοσης 2017
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/5/7/2/metadata-dlib-1527073434-762958-6680.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 371

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 38